Tuesday, June 17

ALAHAI @rafiziramli NAK MENIPU BIAR BERFAKTA... @dzainalabidin


Tuduhan Rafizi terhadap Adun Bertam YB Shariful Azhar Othman adalah tidak berasas sama sekali. MKP agak musykil kerana saham yang dipegang oleh Adun Bertam hanya 20% dari keseluruhan Syarikat Cosmic Dimension Sdn Bhd mana mungkin dapat mengawal serta mempengaruhi pemberian Projek kepada Syarikat berkenaan.

Rafizi berbohong kerana semasa pemberian tender itu pada tahun 2010, Shariful hanya ahli biasa yang tidak mempunyai jawatan di bahagian kepala batas.

Status keahlian Shariful disahkan sendiri oleh Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi UMNO negeri Pulau Pinang.

Shariful adalah ahli profesional serta ahli perniagaan yang layak untuk berniaga seperti ADUN-ADUN lain termasuk Pakatan pembangkang.

Kenyataan Rafizi yang mengaitkan jawatan Shariful sebagai ADUN tanpa menerangkan status sebenar Shariful ketika menerima tender pada tahun 2010 itu adalah satu kenyataan yang mengelirukan dan boleh mendatangkan fitnah.

Tambahan pula, projek tersebut berjaya diselesaikan mengikut prosedur dan tempohnya.

Daripada menyibuk menjaga tepi kain pihak lawan, Rafizi dicabar untuk mempersoalkan isu pemberian tender terowong oleh Ketua Menteri paling Celaka Lim Guan Eng di Pulau Pinang.

Rafizi Jangan terkejut syarikat yang mendapat kontrak bagi projek mega terowong LGE berbilion ringgit ini, iaitu Consortium Zenith BUCG Sdn Bhd (CZB), merupakan syarikat RM2 yang baru sahaja ditubuhkan pada 5 Julai 2012, iaitu sebulan selepas tarikh tutup penyerahan tender bagi projek tersebut pada Jun 2012.KLIK DI SINI

Jangan bersikap hipokrit.

VIDEO RAFIZI KENA BALUN NGAN NOH OMAR DI PARLIMEN

#GST Siri 6 - Jom dedah pembohongan Rafizi di Wacana @SinarOnline


1 comment:

Anonymous said...

Grow up la Rafizi. Kenapa kau provocative sangat dalam dewan. Jangan lah bodoh sangat! Know your facts first before you shoot off your big gap. You tong kosong la...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive