Saturday, June 28

KEPALA LEMBU DIPINTU PAGAR RUMAH ADUN #DAPCELAKA RSN Rayer...


Sudah lama MKP tidak mendengar cerita Kepala LEMBU hari ini berita mengenai Kepala Lembu muncul kembali. Satu kepala lembu ditemui di hadapan rumah ADUN DAP Seri Delima, RSN Rayer di Jalan Tingkat Tembaga, Island Park pagi tadi.

Rayer berkata ia ditemui isterinya ketika hendak menghantar anak perempuan mereka ke sekolah pada kira-kira jam 7 pagi.

Bagi MKP tindakan sesiapa saja melakukan kerja melempar lembu dihadapan rumah Adun DAP ini adalah kurang bijak. Korang nak buat biarlah kena pada tempat dan ketikanya. Ini sudah sampai tahap melampau dan kurang bijak.

Kalau nak marah atau  apa sahaja sekali pun buatlah depan-depan. Takkan depan-depan korang takut dan pilih jalan pengecut macam nie. Lebih baik jadi pondan tak ada teloq.

5 comments:

Anonymous said...

Bro, bila buat depan2 tak dapat fair justice macam sekumpulan yang merempuh dewan DUN. Yang merempuh didakwa tetapi yang suspect senang2 je dakwaan ditangguh atau mungkin tak didakwa langsung. So, lu fikir lah sendiri..

Anonymous said...

syabas bro,agaknya rakyat msia dah puas hidup amandamai.melayu,keling,cina,sabah,srawak?

Anonymous said...

ini semua lakonan DAP celaka .. dia sendiri yang letak...

Anonymous said...

Macam tabiat Ah Long Dan samseng.

Wakaakkkakakakakka

Anonymous said...

Eloklah buat mcm tu. Buat secara elok nanti yg kena orang lain yg pukimak paria bebas mcm takada apa2 ja.
Berlaku Adil lah kerajaan ooi.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive