Saturday, June 28

VIDEO: MAMAT MOTOR LETAK KEPALA LEMBU DEPAN RUMAH #DAPCELAKA RSN RAYER


Video CCTV yang telah didedahkan oleh pihak berkuasa memaparkan sorang lelaki menaiki motosikal Yamaha meletakkan kepala lembu dibawa dengan guni berwarna putih.

Dah letak benda tue siap boleh menari lagi depan rumah, Apa punya sengal mamat nie. Mungkin rasa seronok kot berkelakuan sebegitu. Tapi yang MKP pasti mamat nie tahu ada CCTV yang dipasang dihadapan Rumah.

Apa jua yang dilakukan ternyata mamat nie tak kenal erti takut. Tapi selepas ini jangan pulak ada yang mengkaitkan mamat nie dengan parti Politik pemerintah yang dok ada. Apa jua nasib mamat nie selepas ini hang dah berani buat beranilah tanggung natijahnya nanti. Memang bergaya.


5 comments:

Anonymous said...

Sendiri letak.. sendiri salahkan orang lain ..tau sangat helah DAP dan sekutu sekutunya..minta simpati kaum hindulah tu untuk mengatakan UMNO bukan BN yang buat supaya kaum hindu benci melayu..

AwangLiku said...

Mampus kau keling paria..amacam sekarang ada brani lagi ka ?

Anonymous said...

Yang pasti mamat ini akan ditangkap dan didakwa dengan begitu cepat sebab dia melayu. Si pariah yang keluarkan perkataan celaka akan terlepas begitu saja.Itulah liberalisme Najib-Melayu di aniaya-Cina di sembah.

Anonymous said...

Itu tarian serupa macam Padayappa rajnikath punya golek. Melayu tarak joget itu macam.

Anonymous said...

Jangan percaya yg buat kerja tu orang melayu. Melayu tak suka buat kerja mcm tu. Melayu klu dah hilang sabar nanti dibakar rumah paria pukimak tu sekali semua.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive