Monday, September 22

PAS KENA INGAT PENGAJARAN INI #PengkalanKubor


Pengkalan Kubor bakal menjadi titik tolak penentu bahawa PAS mengalami krisis dalaman yang agak kritikal. Kempen PAS pada ketika ini agak hambar dan tawar. Umpama makan singgang tanpa BUDU. Itu yang MKP boleh beritahu pada semua sejak sampai ke Pengkalan Kubor dua hari lepas.

Mungkin terdesak dengan situasi krisis dalaman ada penceramah PAS ghairah berkempen ada yang sedang berdepan siasatan polis di bawah Akta Hasutan.

Ini berikutan polis Kelantan mengesahkan membuka dua kertas siasatan di bawah Akta Hasutan sepanjang kempen di PRK Pengkalan Kubor sejak 13 September lalu.

Ketua Polis Kelantan Datuk Mazlan Lazim berkata, siasatan dilakukan terhadap dua laporan polis terhadap dua ceramah parti PAS baru- baru ini.

Katanya, siasatan terperinci sedang dilakukan mengikut peruntukkan Seksyen 4(1)(b) dan (c) Akta Hasutan 1948.

Untuk sesiapa yang masih tidak percaya perkataan-perkataan ini keluar dari mulut Presiden PAS, mari kita tonton video ini.


Mungkin wakil rakyat PAS sudah tidak percaya kepada baiah di atas nama Allah tetapi lebih percayakan Akuan Bersumpah yang dibuat oleh KETUM.

Itu bukan lagi berTAHALUF tapi BAHALOL namanya!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive