exponegaraku

Monday, September 1

PENYOKONG DAP BERDEMO DIHADAPAN BALAI POLIS PETANI ROAD....


Situasi terkini dari Balai Polis Jalan Petani. Kelihatan penyokong DAP berkumpul dihadapan pintu masuk. Mereka ini dah sampai tahap melampau kalau nak buat demo pun tunggu sampai esok. Arahan dari Ketua Polis Negara jelas bahawa anggota PPS ditahan mengikut undang-undang yang telah ditetapkan.


Ini semua adalah angkara DAP. Mereka akan menggunakan keseluruhan kekuatan PASUKAN PEGUAM mereka untuk membela anggota-anggota PPS yang ditangkap oleh polis.

Kekuatan PASUKAN PEGUAM.... itu adalah senjata utama Lim Guan Eng yang berikrar untuk memalukan PDRM dan memufliskan PDRM dengan saman-saman berharga mahal.

Dan perlu juga diingat, selain PASUKAN PEGUAM, Lim Guan Eng dan DAP juga memiliki PASUKAN HAKIM dan MAJISTRET yang akan memenangkan mereka, sepertimana yang kita dapat lihat dalam kes-kes saman melibatkan Lim Guan Eng dan DAP ke atas defendan-defendan termasuklah PDRM, Kerajaan Malaysia dan instrumen UMNO-BN.


Penjajahan Komunis/Sosialis dalam bentuk baru. Kalau dahulu mereka bersenjata dan menggunakan taktik peperangan gerila, tetapi disebabkan ASKAR-ASKAR MELAYU dan Angkatan Tentera Malaysia serta Polis Diraja Malaysia, senjata serta taktik peperangan gerila mereka gagal. Peluru tidak boleh dilawan peluru kerana secara tradisinya, pelarian dari negara China tidak mempunyai kekuatan atau keberanian apabila mereka berada di negara kedua. Mereka adalah jenis pengecut walaupun kerap kali mereka melaung-laungkan kehebatan. Kebiasaannya, yang berani akan bersama-sama Kerajaan, ATM dan PDRM di samping berusaha bersungguh-sungguh untuk membalas budi negara ini tanpa membawa lari keluar kekayaan seperti yang dilakukan oleh Robert Kuok, taukeh terbesar DAP!


Sekarang mereka menggunakan senjata baru iaitu UNDANG-UNDANG. Dengan mengukuhkan DAP menerusi pengkaderan dan pengagungan ke atas peguam, DAP dan Lim Guan Eng kini akan 
menyerang apa-apa sahaja menerusi kaedah saman dan hukuman penjara.

Itu yang sedang dilakukannya sekarang. Dan dengan kerjasama talibarut-talibarutnya dalam Jabatan Kehakiman Malaysia, mudahlah kerja mereka.

Inilah yang kita akan dapat saksikan dalam kes PPS nanti. Perhatikan nama-nama hakim dan majistret yang akan menyebelahi DAP serta menghukum PDRM melakukan penangkapan tidak sah tanpa membahaskan tentang motif serta status penubuhan PPS selain cabaran Lim Guan Eng ke atas pihak berkuasa.

9 comments:

Anonymous said...

Kalau ikut catitan gambar, perkara ini baru sahaja di rakamkan..apakah masih berterusan??

Apa perlu kami turun???

Kedah dan Perak....standby !!!

Anonymous said...

Sabar...sabar...sabar tuan2...PM, Dia akan kaw Tim...1 Malaysia ma.!!..balik tidur..

maae said...

Bawa tentera komando turun. Bukan hendak mengapikan tetapi sudah tiba masa bertindak tegas ! FRU sudah tiada...

P.Pinang milik Kedah dan Malaysia. Bukan autonomi Guan Eng. Kebiadaban dan tidak patuh undang-undang negara kini terserlah bila cauvinis sosialis / komunis ini mendapat sedikit kuasa konon nya negeri di perintah sesuka hati, membolehkan beliau menentang Kerajaan Pusat ?

Ini lah akibat nya Pemerintah Melayu tunduk kepada permintaan pembangkang. Kini PAS juga sibuk dengan penulisan sejarah Melayu dan Tanah Melayu. Apa untung nya ? Kopiah dan serban yang tidak sinonim langsung dengan Islam. Banyak terpengaruh dengan kumpulan ekstremis Arab yang di latih CIA / Mossad, menjahanamkan bangsa, negara dan agama sendiri, cara yang di olah halus...

Melayu berpendidikan semakin bahlol ! Perhatikan tingkah laku generasi baru melayu di laman media sosial. Menjengkelkan. Semakin rosak dan memusnahkan bangsa dan negara sendiri. Teruja sangat dengan tangan bangsa asing memerintah negara ini ? Lihat dan ambil iktibar di P.Pinang sekarang ini...

Anonymous said...

X jelas sgt..
Agak2 yg rmi tu.. cina ker melayu ?
Hrp2 melayu x buta hati jd barua cina

Apa2pun.. Pendang ready !!!

Anonymous said...

KAMI ''CALL'
READY
RELA MATI DARI HIDUP BAWAH ''DAP''

SALAM MELAYU YG TAK KN MERAYU

Anonymous said...

Sungai Petani dan seluruh kedah sudah sedia... kalau mereka merusuh, semua akan turun... harp di seluruh negara bersedia... ONCE AND FOR ALL

hangkedee said...

Pas barua totok daPig

Anonymous said...

Ayoh anak pertiwi jati..kita mara ke medan perjuangan dan benteras bangsa menompang yang telah berani mencemoh bangsa kita. Pantang nenek moyang kita dicabar!!!!'

Anonymous said...

dahhhh ..tak payah nak laung melayu hebat berani ke apa benda, tak ada maknanya !

melayu cuma tinggal nama dan kenangan silam, sekarang ini melayu dah jadi barua , melayu dah jadi komunis , jadi ahli komunis , jadi kitul alaf baru , jadi barua pada DAP !

pulau pinang tu , kalau semua melayu sokong BN tak akan jadi begini , masalahnya melayu hanya 20% undi kerajaan , selebihnya sokong dan undi DAP .
sekarang tanggunglah sendiri akhibat dari perbuatan korang !

melayu nak ngamuk konon, melayu pantang dicabar konon, hak tuiiih ..
melayu dah beratus kali dihina, islam dah berpuluh kali dicerca, bangsa melayu dah lunyai diperlekeh ..tak ada apa2 pun !

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive