Friday, March 16

VIDEO SEKS PEMIMPIN PR BAKAL DIKELUARKAN.



Khabar yang pasti akan mengemparkan pihak Pakatan Rakyat,satu video seks melibatkan pemimpin mereka bakal dikeluarkan,jangan membuat andaian menyatakan video ini pastinya milik Anwar,ternyata silap ....ianya melibatkan seorang pemimpin dari dari utara yang pasti bukan Pulau Pinang.

Siapa pemimpin itu?walaupun MKP tidak diberikan maklumat mengenai individu yang terlibat secara terperinci tetapi MKP mendapat gambaran yang agak jelas mengenai siapa yang dimaksudkan. hanya individu yang terlibat yang tahu, dan yang mampu mengesahkannya.

Video ini bakal disebarkan maka individu yang terlibat wajar mengundurkan diri serta-merta.Lebih elok lagi, jika semua pemimpin PR yang mempunyai skandal, meletakkan jawatan sebelum PRU menjelang tidak kira sama ada skandal mereka telah terakam dalam video atau tidak.jika benar pemimpin berkenaan terlibat dalam skandal video seks terbaru ini  eloklah beliau mengundur diri dengan seberapa segera.   Sementara identiti anda masih kabur,Jangan nanti bila semuanya sudah pecah, maka menuding jari kepada siapa saja pun tidak akan membantu memulihkan reputasi, maruah dan mungkin juga rumahtangga anda.

MKP Ayat Sempoi : Tiba masanya akan meletup jua///// 


2 comments:

Megat Alam Gempita said...

hehehe

Hebat sungguh belalai pemimpin kerajaan sorang nih. Dalam masa 24 jam dia dibalun oleh 6 orang sekaligus. Macamana UMNO/BN boleh ambil musibat ni dulu kalau tau perangai dia macam nih?

Ini semua salah Tun Mahathir dan UMNO tak selidik latar belakang dia ni. Akhirnya memalukan UMNO, orang Melayu dan Islam.

Duit rakyat disalahgunakan, delegasi Malaysia pergi Bangkok untuk urusan rasmi, tarik pelaburan ke. Tapi pemimpin lama UMNO ni pulak sibuk sorong tarik dengan pelacuran!

Cats Thinker said...

Aduahai.siapa plak 2.hehee.mohon pautan link blog CT di blog tuan.tq

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive