Monday, March 19

ANWAR : JAM OMEGA ADA DI PULAU PINANG?



Anwar bukalah anak jantan dalam semua hal,beliau hanya bermain dengan persepsi yang menyatakan tidak bersalah padahal banyak yang telah diputar-belitkan dalam kes skandal video seksnya.Mungkin hari ini ramai dikalangan blogger akan mengimbaskan kembali skandal tersebut.Kenapa terjadi begitu,mungkin bagi mereka ini adalah kelemahan Anwar Ibrahim.Bagi MKP biarlah hanya video sebelum ini sahaja dikeluarkan dan tak payahlah ada yang baru. 


Bagi rakan yang berada diluar Pulau Pinang , mungkin bagi mereka ini ada peluru yang akan memusnahkan Anwar Ibrahim.Penadapat MKP mungkin berbeda dari rakan yang lain kerana dengan keadaan sekarang tak perlulah ditekankan sangat pasal video nie kerana Anwar Ibrahim telah hilang Auranya di Pulau Pinang.MKP mengikuti ceramahnya baru-baru ini di Jelutong yang hadir bukanlah ramai seperti dua tahun sebelumnya.Jika dahulu anak muda akan konvoi mengiringi Anwar Ibrahim dari Jambatan Pulau Pinang hingga ke Pentas ceramah akan tetapi minggu lepas suasana telah berubah,Anak muda Pulau Pinang hampir tiada kecuali penyokong tegar sahaja , itu pun hanya 20 pemuda sahaja hadir.


 
berikut adalah kenyataan dari Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam berkenaan Anwar takut bersemuka dengan blogger terhebat Raja Petra:


Anwar tetap Anwar.Sebab itu bekas rakan dalam kabinet dulu - Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak segan cop Ketua Umum PKR 'Raja Putar Alam' dan terbaru 'penakut'.
Ini fakta.Semua orang tahu Datuk Seri Anwar Ibrahim sampai hari ini tak berani saman Datuk Eskay Sharzly Abdullah,Senator Ezam Mohd Nor dan lain-lain yang 'cukup kenal' siapa dirinya.
Makanya tidak menghairankan kalau nama Raja Petra Kamaruddin yang juga kenal baik dirinya diminta digugurkan dari forum Wikileaks.Ini kerana adanya Anwar sebagai peserta.
"Dia hanya sanggup berdepan dengan orang asing tetapi tak sanggup berdepan dengan Raja Petra. Raja Petra sudah mencabar dia berkali-kali, nampaknya mungkin kerana dia takut berhadapan dengan Raja Petra yang pernah menjadi penyokong kuat beliau (akan) membocorkan rahsia-rahsianya.
"Jadi kalau Anwar betul anak jantan, dia patut ke depan dan tak harus bimbang, jangan takut sangat apa yang disebut Raja Petra, malahan cabaran yang dibuat oleh Raja Petra tak disahut, mungkin sesuatu yang beliau nak selindung dari orang ramai," katanya.
 
MKP Ayat Sempoi : Tajuk diatas tue pasal iklan nie,,,,,jangan marah ek?

1 comment:

Adzrien Shoppe said...

omega di kl pun banyak... suspen je.. he..he

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive