Monday, March 26

GUAN ENG SOKONG PELIWAT SEBAGAI PM MALAYSIA KE-7?


Nampak sangat Guan Eng memuji dan mengangkat Peliwat depan dan belakang menjadi PM ke-7 Malaysia.Itu pun jika Pakatan Haram menang pada PRU 13.Terbaru dalam temuramah di ABC Radio Australia.Mungkin dah terkena dengan pukauan keramat Anwar Ibrahim kot si Ahbeng Tunnel nie.Sampai melangit menjulang peliwat tegar nie.Ayat sempoi Guan Eng MKP sertakan dibawah:

 LAM:What about Anwar Ibrahim? He's the head of Keadilan, and also seen as the head of Pakatan Rakyat. Do you think the events of the last few years pertaining to his sexuality, and rumours, particularly on social media, do you think it's ruined the branding somewhat, of Pakatan Rakyat? 
Guan Eng:he is the leader of Pakatan Rakyat coalition. And we have said many times, that he will be the Prime Minister, if Pakatan Rakyat wins power. 

Bukti rakaman percakapan anatara Aminah Abdullah (Calon Bebas ADUN Penanti, Pulau Pinang) dengan dua orang wakil PKR yang cuba membelinya dan supaya menarik diri drpd bertanding. 


 Guan Eng :we'll make sure that the anti-corruption commission is independent of the Prime Minister. 
Apa motif Guan Eng bercakap sedemikian?Apa yang telah diwar-warkan oleh Guan Eng dimedia antarabangsa menampakkan beliau nie hanya mahu "Politic Millage".Akan tetapi banyak lagi kepincangan DAP perlu rakyat tahu.Lepas nie nak tengok pulak apa yang di dok kona pasal isu masjid bayan mutiara?

MKP Ayat Sempoi : Guan Eng baru jadi CM Penang Kalau dapat Putrajaya ingat semua melayu kena jual? 

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive