Saturday, March 17

LAO GEH BOH,DAP MEMANG GANAS?



Kisahnya forum ni dianjurkan oleh media tempatan Kwong Wah Jit Poh dengan Penang Chinese Town Hall . Sebagai salah seorang ahli forum yang semuanya wanita , ketua wanita MCA Pulau Pinang ni Tan Cheng Liang bercakap mengenai kenyataan yang dibuat oleh Nik Aziz dan pemimpin DAP (Hiew Kuan Yew) pada satu ketika dulu agak 'seksis' terhadap wanita. 


NONE 


300 tempat duduk dah diagih-agihkan untuk kedua-dua penyokong BN dan PR , malangnya sikap penyokong PR dalam majlis tu bertindak emosional apabila ketua wanita MCA Pulau Pinang mengkritik pemimpin PR . Dan seperti biasa .. kita tahu penyokong fanatik PR ni memang terkenal dengan menggelar pemimpin BN dengan bermacam gelaran buruk..Tan Cheng Liang digelar sebagai 'ayam tua' .

Menurut Tan , ada antara beruk2 PR telah menggugut untuk memukul beliau, menghamburkan kata kesat dan pelbagai lagi ugutan dan makian . Ini memaksa beliau dibawa keluar dari dewan di iringi anggota RELA yang bertugas. Tan berasa agak terkilan dengan sikap 'gedebe' yang ditunjukkan oleh beruk2 PR sedangkan beliau diundang untuk berucap di majlis berkenaan isu2 wanita.  Agak jelas sekarang beruk2 PR hanya suka mengkritik dan apabila dikritik pandai pulak mereka melompat macam kena belacan.

Agak ironik dalam majlis yang membicarakan isu2 wanita , apabila Tan dicemuh dengan gelaran 'ayam tua' tiada yang bangun mempertahan beliau . Senario yang mereka bincangkan berlaku di depan mata .. sekiranya respon begini berlaku di dalam dewan , apatah lagi di luar sana. Beruk2 Pakatan Rakyat memang hipokrit... 



NONE 
DAP sekarang dah berubah menjadikan Nik Aziz idola dalam forum,betulah apa yang dinyatakan sebelum ini menyatakan PAS telah diperkudakan oleh DAP.


MKP Ayat Sempoi : Depa dok kata kita Ganas padahal depa nie lagi lah lahanat besaq

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive