Tuesday, March 27

VIDEO SEMPOI :KALU ANWAR ADA KUASA MACAM NIE HANCUS MALAYA.


Jika Ketua Pembangkang ada kuasa macam nie tentu kita semua kena ahhbugan macam nie..apa tidaknya ada lah mangkuk hanyaun dah buat onar dalam menyebarkan benda yang tidak sepatutnya. Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching hari ini membuat laporan kepada Biro Aduan Pengguna, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berhubung foto dan video lucah yang diterima melalui telefon bimbitnya.
Teo berkata, beliau menerima mesej video dan gambar lucah dari individu yang tidak dikenali sebanyak tiga kali iaitu dua khidmat pesanan multimedia (MMS) pada 19 Mac antara 10.28 malam dan 10.55 malam, dan mesej video selama dua saat pada keesokan harinya.
Katanya, gambar dan video berkenaan yang menunjukkan seorang lelaki bogel mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama seorang wanita itu bertajuk “Anwar Tidak Bermoral” dan “Anwar Pembohong” .
Nie Ching berharap SKMM akan segera mengambil tindakan terhadap individu terbabit agar MMS seperti itu tidak tersebar dalam kalangan masyarakat.
- Bernama

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive