Friday, March 30

GUAN ENG MENIPU LAGI,PELAN BAYAN MUTIARA TIADA MASJID....?


Bagi Shaik Hussein Mydin inilah peluang yang dia tunggu-tunggu untuk mendedahkan semuanya termasuk mungkin mengemukakan saman balas.

Menurutnya beliau menyambut baik hasrat Ketua Menteri itu untuk mengambil tindakan undang-undang terhadapnya berhubung isu penjualan tapak masjid dan sekolah di Bayan Mutiara.
Persoalan utama adalah isu penjualan tapak masjid dan tapak sekolah. Kalau betul telah jual, akuinya dan bagi tapak baru untuk bina masjid di kawasan yang sama dan jangan hendak tutup isu berkenaan.
Shaik Hussein berkata Pemuda UMNO Pulau Pinang tidak akan berdiam berhubung isu itu dan akan terus bersuara sehingga kerajaan negeri mengembalikan tapak masjid dan tapak sekolah di Bayan Mutiara.
Berikut adalah apa yang telah dijawab oleh Gaun Eng didalam blognya.

berikut dibawah adalah cadangan projek berkenaan yang MKP ambil dari klik disini cadangan bagi projek Rumah mewah  Bayan Mutiara
Dan ini tidak ada langsung kemudahan seperti yang didakwa oleh Guan Eng akan membina Masjid dan tempat ibadat selepas diluluskan oleh MPPP jika ada mesti akan dipamirkan didalam web berkenaan yang ada hanyalah dewan serbaguna pada Projek Bayan Mutiara......Guan Eng sesudahlah menipu dalam semua hal,Rakyat Pulau Pinang Dah tahu hang punya auta,Jangan cari pasal nanti hilang Ketua Menteri didalam gengaman.

MKP Ayat Sempoi : Guan Eng lu punya auta simpan dalam seluaq....

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive