Saturday, March 31

AMK AMIR GHAZALI UMPAMA MELAYU GADAI ISLAM DI PULAU PINANG


AMK Pulau Pinang kini bersuara bagi pihak Lim Guan Eng dan menyelarkan Pemuda UMNO bodoh dan fitnah terhadap DAP....Yang menjadi persoalan disini kenapa Amir Mohd Ghazali membela Cauvanis Lim Guan Eng.AMK kini nampak jelas membelakangkan Islam dan maruah sebagai Melayu dengan mengeluarkan kenyataan sedemikian.berikut adalah apa kenyataan diberikan:
Kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Pemuda Umno Pulau tentang penjualan tanah secara rundingan kepada syarikat Ivory Group, adalah tidak benar.
Ini kerana Syarikat Ivory Group telah berjaya memiliki tanah tersebut melalui tender terbuka yang dipraktikkan oleh Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Pulau Pinang. 
Syarikat Ivory Group adalah satu dari empat Syarikat yang memenangi bidaan tersebut, antara syarikat yang terbabit dalam bidaan itu ialah Chia Tai Xing Ye Industrial Development Ltd, SP Setia Berhad dan AG Pearl Sdn Bhd (hilang kelayakan akibat tidak membayar “earnest deposit” sebanyak RM1.2 juta).
Oleh kerana Ivory telah memberi tawaran yang paling tinggi iaitu RM240 skp atau jumlah besar RM1.072 bilion, mereka telah dipilih.  
Berbalik kepada kenyataan Saudara Ir Sheik Hussin sebelum ini:

 

Siapa yang dunggu? atau tidak faham apa yang dipersoalkan?Yang dipertikaikan disini adalah justifikasi diguna pakai telah tamat tempoh.Kepada Saudara Amir Mohd Ghazali beringatlah usah mempergadaikan Islam demi mempertahankan Kapir Harbi.Isu ini telah menampakkan kobodohan anda sendiri apabila bersuara,Jika anda benar layak sudah tentu Guan Eng telah melantik anda sebagai pegawainya paling tidak, ternyata anda telah diperbodohkan olehnya dengan menjawab bagi pihaknya dalam isu ini.Kalau setakat penghantar surat rasanya budak sekolah tadika pun layak.



MKP Ayat Sempoi ; Masih ingatkah lagi waktu dan ketika ini?hingga kini Guan Eng diam membisu?





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive