Saturday, March 31

NURUL IZZAH AKAN BERENTAP DENGAN BLOGGER AAKJ?


Terkejut MKP bila dengaq berita yang Nurul Izzah yang dikasihi, walaupun dia memang tak akan suka dekat MKP kerana dok balun dia selalu dalam blog aje.....Berita yang diterima ini bakal menggoncang Parlimen Kelana Jaya.Setahu MKP Kelana Jaya nie boleh dikatakan kebanyakkannya golongan cina masih lagi menyokong PKR dan mengikut peratusannya sebanyak 39%.Adakah ini benar atau gimik yang telah dikeluarkan demi menyedapkan hati Nurul Izzah.

Kelana Jaya nie rasanya yang paling glamour pun dalam blogspera nie adalah AAKJ terserah kepada rakan otai facebooker nie lah untuk handle sayangku Nurul Izzah kali ini.Peruntukkan PKR yang banyak telah dilaburkan dikawasan Lembah Pantai kini telah beralih kepada kawasan anda AAKJ akan tetapi maklumat yang MKP terima AAKJ telah bersedia dan hanya menanti kehadiran Sayangku Nurul Izzah.

Sapa yang mengantikan Nurul izzah di Lembah Pantai? Sudah pasti Khalid Yang semakin gagap telah berpindah kesana.Faktor yang menyumbang khalid ke Lembah Pantai ialah kerana terdapat pemindahan daftar pemilih yang telah menjadikan khalid gagap menjadi pengundi disana.Siapa pulak yang akan menentang khalid gagap?Jawapannya sudah tentu Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin,Bagi MKP ini adalah pertembungan buku dan ruas,Yang kesian penentang nurul izzah terdahulu Kak Ijat akan kemana lepas nie?Hanya masa dan keputusan pihak tertinggi UMNO akan menentukan.....dan berita dibawah akan membuat Nurul Izzah Raplah jingga......

Pada 22hb Januari 2012, jam 8 malam, bertempat di Padang Permainan Blok 4/5 Desa Mentari DUN Seri Setia, Kelana Jaya seramai 1,000 orang dari masyarakat kaum India meraikan Pesta Ponggal 2012.Pada malam Tahun Baru Cina, Pengerusi Skuad Prihatan (NGO) Dr. Vikneswaran yang sebelum ini orang penting didalam PKR telah bersama-sama hampir lebih 1,000 orang yang lain beralih sokongan kepada Barisan Nasional. Beliau telah membuat keputusan untuk bersama jentera BN di DUN Seri Setia Kelana Jaya untuk membantu BN memenangi PRU-13.

Sebelum ini, Pesta Ponggal diraikan bersama Anwar Ibrahim namun pada tahun ini beliau dan masyarakat India setempat membelakangkan Anwar. Mungkinkah kerana Anwar main belakang ?Pada tahun ini (2012), Dr Vikneswaran membawa Penyelaras Dun Seri Setia, Datuk Hj Abdul Halim Samat yang mewakili BN untuk bersama dengan masyarakat India di situ. Ini adalah simbolik terhadap peralihan sokongan kaum India di DUN Seri Setia yang kini menyokong BN.Tahniah kepada NGO Skuad Prihatin yang dipengerusikan oleh Dr Vikneswaran bersama 1,000 ahlinya yang kini telah meninggalkan PKR dan sertai BN ! Anwar kini semakin gelisah kerana PKR Parti Kian Rebah !



MKP Ayat Sempoi :Ini adalah sumber dalaman PKR tak pecaya kita tunggu masa penamaan calon?    

1 comment:

AAKJ said...

HUHU DATANGLAH SAYANG KU IZZAH..AAKJ TUNGGU HEHE BANG MAIL NI...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive