Wednesday, October 27

Calon BN yang PUAK KOPIAH PUTIH LAMBANG BULEN aka PAS dok maki.


Gambar di atas merupakan calon BN bagi DUN Galas, Abdul Aziz bin Yusof yang juga merupakan Setiausaha UMNO Bhg. Gua Musang.

PAS kini dan selepas penamaan calon akan menggunakan pelbagai isu peribadi calon BN ini termasuklah skandal dan akhlak yang kononnya terlalu rendah untuk layak menjadi seorang pemimpin.


Inilah PAS. Seringkali menggunakan pelbagai cara bagi memburuk-burukkan BN. Adakah dengan cara ini, pengundi Gua Musang mudah terperdaya dengan PAS? Renung-renungkanlah.

Banyak lagi pembongkaran PAS Kelantan yang sememangnya mengejutkan masyarakat Gua Musang. Ini bukan fitnah, tetapi fakta yang benar. Insyaallah,ianya akan mendedahkan tidak lama lagi.


Matkilau:apa la punya bangang puak kepiah putih lambang bulan nie masa penamaan calon tadi bantahan yang ditimbulkan ialah:beliau masih berkerja dengan KESEDAR woiiiii bangang nak habaq mai sat,baru nie masa pengumuman calon telah diberi tahu beliau dah berhenti apalah dok timbul lagi,kepada pengundi GALAS jangan asyik dok tengok bulan lama-lama nanti juling.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive