Wednesday, October 20

Kaki spin Malaysiakini dihalau dari bilik media di Perhimpunan Agung UMNO



Menarik perhatian PB di PWTC hari ini , wartawan portal pembangkang Malaysiakini telah dipaksa keluar dari bilik media di perhimpunan agung Umno kerana tidak memiliki pas media yang dikeluarkan oleh sekretariat parti.

Semua mereka ini yang suka spin berita buruk mengenai UMNO tidak dibenarkan menggunakan bilik media oleh urusetia perhimpunan agung UMNO . Sudah lah buat cerita buruk mengenai UMNO ,ada hati nak kemudahan bilik media yg dikhaskan untuk media yang mempunyai pas dan diiktiraf oleh sekretariat pengurusan perhimpuan agung UMNO .

Selain daripada tidak dibenarkan mengunakkan bilik media , mereka ini juga dilarang memasuki dewan persidangan yang berlangsung . Selepas dihalau , melihat dilihat berada di aras 5 dan sedang update berita spin di dalam portal apa yg sedang berlaku di perhimpunan agung UMNO .


Sumber:Pejuang Bangsa.


Ketawa sendirian,pasal apa depa boleh masuk takkan Petugas kat sana tak kenal lahanat nie.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive