Wednesday, October 27

Galas:Muslimat dan Jentera Kempen PAS Boikot


Sekitar Galas hari ini seperti biasa,berdasarkan tinjauan Pisau keadaan di sini tenang namun persiapan jentera pakatan kelihatan kelam kabut.


Sambil bersarapan Pisau sempat berbual bersama beberapa petugas yang datang dari luar Kelantan bertanyakan persiapan yang sedang dijalankan.Namun agak menarik apabila salah seorang dari mereka berkata berlakunya boikot dikalangan muslimat PAS yang datang dari jauh.


Muslimat PAS bergaduh sesama sendiri dan ada diantara mereka memboikot .Ini berpunca daripada muslimat yang datang dari jauh tidak mendapat kerjasama daripada muslimat PAS Gua Musang.


Kalangan daripada mereka merungut apabila muslimat luar terpaksa berkerja sendirian tanpa dibantu oleh muslimat Gua Musang.Malah tiada kerjasama langsung diantara mereka. Yang datang dari jauh tidak dipedulikan oleh PAS Gua Musang.
sumber dari pisau.net

apa yang baik disini


 yang terbaik dari galas.

Mat kilau dengar kata blogger Kopiah putih lambang ketayap hijau nak buat risalah.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive