RAPID

Thursday, December 26

MENTERI @BarisanNasional PALING HAPRAK!!! MUKA TAK MALU BILA GAGAL....


Inilah rupa Menteri Paling Gagal menjalankan Tanggungjawabnya sebagai Menteri Pelancongan. MKP agak hairan bila kenapa mentaliti sorang menteri boleh lagi tersenyum riang dan bermegah dengan program ini. program gagal sepenuhnya dari segi penganjuran serta promosi kepada UMUM. Ramai yang tidak menyedari dan tahu Program diadakan di Pulau Pinang. 

Menteri macam nie kalau masih lagi ada pada PRU-14 nanti tidak mustahil BN akan tumbang. Diantara tugas-tugas Kementerian Pelancongan adalah mempromosi Malaysia di seluruh dunia. Tujuan utama adalah menjadikan Malaysia pusat Pelancongan yang terbaik dan ini bakal mengembangkan ekonomi Malaysia.

Macam mana nak Promosi Malaysia jika Program yang dianjurkan oleh Pihak Kementerian Pelancongan pun dihadiri tidak sampai 5ribu rakyat Malaysia. Seperti yang dimaklumkan pihak Kementerian berjanji program Peringkat Kebangsaan ini bakal dihadiri oleh 25ribu rakyat Pulau Pinang. Namun yang hadir tidak sampai 5ribu. Adakah perbelanjaan untuk program ini telah dipotong dan dimasukkan didalam poket sendiri.


Alahai Nazri Aziz kalau nak buat duit untuk Kroni pun agak-agaklah. Takkan nak bela Si ALI Gemuk tue sampai kenyang. Dah la cukup besar dan berlambak harta dikebas dari Projek nie. Jenis Badak nie memang ada hubungan dengan Ketua Menteri DAP kat sebelah tue.


Objektif Kepala Butuh namanya jika kehadiran kurang dari 5 ribu.


Majlis diatur pada waktu petang dan tidak kena pada masanya. Memang dah ada perancangan awal untuk sebotaj Program nie. Sepatutnya Perdana Menteri hadir pada jam 3petang akan tetapi hanya 3.30 petang baru Perdana Menteri sampai. Kalau Jam 3 petang PM hadir sudah tentu hanya disambut oleh 3ribu pengunjung.


Memang sah tertulis Program ini dirasmikan oleh Perdana Menteri.


Nampaknya Tahun Melawat Malaysia pada tahun depan yang hanya tinggal beberapa hari lagi sudah pasti gagal sepenuhnya. 

video

Video ini adalah provokasi yang cuba ditimbul oleh seorang perempuan cina dari taiping. Wanita ini mahu menyerahkan memorandum yang dipegangnya pada Perdana Menteri dan Ketua Menteri Pulau Pinang.  Namun tindakannya berjaya dihalang oleh pasukan Rela/Polis yang bertugas.Tahniah MKP ucapakan pada anggota terlibat. Kecekapan mereka harus dipuji. Mana tidaknya jika dibiarkan sudah tentu seantero Malaysia dapat melihatnya. Program ini disiarkan secara langsung oleh tv3 dan NTV7 semuanya berkaitan dengan media prima. 

3 comments:

Muhamad Zaidi said...

Hello tolong add blog sy

Anonymous said...

susah nak ckp lah..ini menteri pun attack TUN M..layan baik cina kontrovesi tu ..apa namawee...anak pun kontrovesi...elok najib ejas saja dia ni...beri beban sj...

hangkedee said...

Akar umbi yg baghal masih memilih the greatest loser ???

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive