RAPID

Monday, December 16

VIDEO : MUKA AJE LAWA TAPI PERANGAI.............


Korang boleh tengok la sendiri macam mana caranya Abby Albody tu 'bantu' mangsa banjir dengan menghasut mereka agar terus membenci Kerajaan.

Orang lain datang hulur bantuan dengan membawa makanan. Paling tidak pun diorang datang untuk membantu membersihkan kawasan rumah dan sebagainya.

Tapi, puak - puak Pakatan Haramjadah ni datang menambahkan lagi masalah kepada rakyat. Itu la cara diorang menjaga Kebajikan Rakyat sebenarnya.

Dengan melihat cara Abby Albody ni, tak mustahil jika perkara yang sama jugak dilakukan oleh pemimpin lain dalam Pakatan. Ternyata diorang ni memang suka ambik kesempatan dalam kesempitan orang lain demi kepentingan diri diorang sendiri!!!



1 comment:

Anonymous said...

Bau burit mah dengan pas berpisah tiada dan tak lama lagi bau burit Bee dengan bang sabun berpisah tiada.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive