Wednesday, January 19

Anuar,Kenapa Cakap Cam Tue.Takut?


Sebelum nie dok gempaq sakan nak ajak PM debat selepas reaksi ganas DS Najib awat dok tarik hand break pulak memang dah dasar munafik.Tue la pasal dok suka sangat lubang kunyit pasal tue jadi macam nie.

ALOR SETAR, 19 Jan. - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau tidak pernah mengajak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk berdebat mengenai “Pelan 100 Hari” pembangkang sebaliknya hanya mahu berbincang.

Katanya, ia adalah perbincangan terbuka secara baik melibatkan pihak Perdana Menteri dan pihaknya yang mewakili Pakatan Pembangkang.

“Ia perbincangan secara baik... kita tengahkan pandangan kita, mereka jawab dan kemukakan pandangan mereka. Tapi mereka tak setuju. Sebelum ini kita ajak menerusi media. Semalam surat menyusul. Respons tak begitu baik,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menjadi anggota panel Program Bicara Tokoh bertajuk “Maqosid Syariah dan Masyarakat Majmuk” di Kolej Universiti Insaniah di sini hari ini. - Bernama



3 comments:

JKKK Kota Sarang Semut said...

Salam Tuan, saya dah link dan follow blog Tuan...TQ

Bahtera Merdeka said...

Salam Tuan,
Saya link blog tuan dan harap tuan link ke blog saya. Mari kita kongsi perjuangan.
T Kasih

matkilaupenang said...

salam perjuangan rakan-rakan,
jkkk kota sarang semut dan bahtera merdeka.terima kasih tak terhingga menjadi rakan serta follower saya.kecil tapak tangan klcc saya tadahkan.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive