Sunday, January 30

Perginya Rakan Seperjuangan.Al-fatihah.


Arwah Semasa Diziarahi Datok Zainal semasa di hospital


Mat Kilau mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Mohd Radzi Bin Ramli diatas pemergian beliau. Difahamkan beliau meninggal dunia akibat penyakit leukimia.


Arwah merupakan Ketua UMNO Cawangan Sri Keledang (DUN Jawi), mantan Pengerusi Tetap Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Nibong Tebal dan juga pernah menjadi Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Negeri Pulau Pinang.


Selepas tahlil kami menjamah selera singgang daging di Kelantan,
kalu kat utara depa panggil gear-box.beliau memakai baju belang hitam selera sungguh waktu tue nasi tambah 2 pinggan.

Kali pertama kami bertemu semasa PRK Manek Urai 2009.Beliau lebih dikenali dengan nama Mat Komando.sikap yang bersahaja dan mesra amat disenangi oleh rakan-rakan Pemuda UMNO Pulau Pinang yang menjadi Petugas Pilihan Raya Kecil Manek Urai.Walaupun kami berkongsi rumah yang agak sempit akan tetapi semangat setiakawan dan sayang kepada PARTI KERAMAT UMNO yang diterap menghilangkan rasa kesusahan yang dialami. 
   
ketika berkempen di Hulu Selangor

Bagi Mat Kilau kehilanganya amat terasa kerana beliau banyak memberi nasihat serta tunjuk ajar yang berguna.Kali terakhir bertemu dan berkempen bagi PRK dengan beliau pada PRK Hulu Selangor.Pada malam sebelum hari penamaan calon beliau tiba dengan motor kriss modenas.Mat Kilau terkejut dan kagum dengan semangat yang ada pada beliau naik motor dari Nibong Nebal hingga ke Hulu Selangor.Dan pada ketika memerlukan bantuan beliau tidak pernah menyatakan tidak selalunya boleh saja.Sesunguhnya kenangan bersama beliau akan dikenang dan dijadikan Kenangan Terindah. 


Bersembang sambil pekena kopi-o. 


Diakhir kata kepada pembaca blog ini bersama-sama kita sedekahkan Al-fatihah kepada arwah semoga rohnya dicucuri rahmat.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive