Sunday, January 9

Gestapo DAPig.


Musibat punya ADUN KOMTAR nie,sanggup bersumpah bahawasanya tidak menyatakan tutup kedai balik india barua lu nie video ada.lubang sudah pecah la.inilah pembohoingan yang dilakukan oleh wakil rakyat

Kejadian dirakamkan pada 2/1/11 berpunca dari kemalangan jalan raya yang melibatkan sebuah kereta yang dilanggar oleh kereta lain hingga terbabas ke tepi kedai nasi kandar milik En Syed Kassali.

Dalam insiden tersebut Ng Wei Aik,Adun Komtar memerangkap setiausaha DAP telah datang dan terus menuduh restoran tersebut menjadi punca kemalangan,rasis chauvanist ini terus menyerang pemilik kedai dengan kata kata kesat "Tutup Balik India", "Pembunuh Kalau Org Mati, Kamu Boleh Bertanggungjawab Ke".


Video ini membuktikan betapa kurang ajar,biadap & angkuhnya seorang chauvanist ultra kiasu Ng Wei Aik. Rasis chauvanist ini adalah Adun Komtar,yang menjadi persoalan lokasi kejadian adalah di kawasan DUN Pengkalan Kota yang diwakili oleh YB Lau Keng Ee.


Mengapa Ng Wei Aik lebih sudu dari kuah,sedangkan lokasi kedai tersebut bukan kawasan DUN KOMTAR.


Tindakan beliau ternyata menyalahi undang undang, si bangsat ini tidak ada kuasa mengarahkan penguatkuasa MPPP untuk menyita barang barang milik peniaga tersebut. Mengapa rokok dan wang didalam premis kedai turut di samun oleh penyangak DAP ini?


Adakah dengan menjadi seorang wakil rakyat ,bangsat DAP ini boleh bertindak kasar hingga mengilas tangan peniaga tersebut? Rasis chauvanist ini cukup terkenal dengan keangkuhannya yang menjadi idola khawarij PAS.


Mengapa pihak MPPP membenarkan si bangsat Ng Wei Aik memberi arahan sewenang wenangnya kepada penguatkuasa? Undang undang apa yang diguna pakai pada ketika itu? MPPP jangan menjadi barua dan menjadi alat kepentingan rasis ultra kiasu chuavanist pemimpin DAP.


Segala tindakan ini mendapat restu penuh daripada ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang.Lim Guan Eng sudah pasti membenarkan segala tindakan setiausaha politiknya Ng Wei Aik berleluasa menyalah guna kuasa terhadap peniaga peniaga bukan CINA.


Rakyat Pulau Pinang tahu peniaga cina langsung tidak dilayan sedemikian rupa,di seluruh pelusok negeri terutamanya di kawasan bandar peniaga cina bebas berniaga malah diberi keistimewaan oleh pihak DAP,buktinya New Lane ditutup jalannya hingga mengganggu penguna jalan raya.
SUMBER pisau.net

Mat Kilau:Hari ini diadakan pertemuan dengan peniaga sebentar tadi akan mengulas apa terjadi pada tampalan seterusnya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive