Tuesday, June 28

Pemuda PATRIOT kena Tangkap.


AMK lari tak cukup tanah pasal konvoi Pemuda Patriot yang mengegarkan pejabat keadilan.Bersuara bukanlah garang sehingga nak ugut nak bunuh dan macam-macam puak anak haram nie rupanya harimau tak ada gigi.harap mengaum saja kuat baru konvoi 800 Pemuda Patriot bukan 10 ribu lagi dah jadi gelabah.

Dakwaan bahawa Pemuda Patriot hendak membakar bangunan adalah rekaan semata-mata.Salahkah Pemuda Patriot hendak berkonvoi.Dakwaan itu dibuat oleh Ketua Ranting yang akan patah M Jeyabalan menyatakan Pemuda Patriot akan membakar bangunan tersebut adalah tomahan semata-mata.Pemuda Patriot tidak akan berbuat demikian.Pemuda Patriot hanya membuat lintasan hormat saja.

Seramai 15 pemuda Patriot ditahan Polis untuk diambil keterangan bagi apa yang didakwa oleh pihak AMK yang lari ketakutan dan membuat laporan Polis berhampiran Pejabat Keadilan.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive