Monday, December 23

“Barua” atau “Perkakas” Kepada Umno.....?


MKP cuma gelak guling-guling bila Presiden PERKASAM mengeluarkan kenyataan seperti orang hilang akal atau mengelamun apabila tersedar dari tidurnya. Nak dikatakan ada pendirian Presiden PERKASAM nie memang terbukti bahawa Raja Katak Lompat. Dari UMNO masuk PAS lepas tue jilat balik UMNO. Menyodol seperti BABI nak mengawan pun ada. Semuanya kerana populariti dan kedudukan didalam POLITIK. Ular ayaq seperti ini harus ditanam hidup-hidup kerana tiada jasa pernah ditabur untuk Malaysia akan tetapi hanya untuk kantong sendiri. 

Korang kalau nak bersalam dengan PRESIDEN PERKASAM nie hati-hati jangan pulak terlanggar dengan KEPALA LUTUTNYA kerana orang macam nie OTAKNYA berada dilutut. Sebab tue tak pernah pernah bersyukur apa yang telah diberi. UMPAMA ANJING MENYALAK APA BILA KELAPARAN. Bila kenyang disuap mulalah SENYAP menyorok dibawah bantal empuk.


Orang kecewa saja akan bercakap menghentam serta menghina pemimpin lain. PRESIDEN PERKASAM kena ingat sebelum pernamaan calon PRU-13 mulutnya seperti ada kilang tebu memuji DS Najib Razak PRESIDEN UMNO. Semuanya bagaikan tiada cacat celanya. Namun selepas tidak lagi diberi keistimewaan mulanya ayat mangkuk JAMBAN keluar dari mulutnya. 

Wanginya harum semerbak hinggakan 5ribu ahli PERKASA yang hadir didewan semalam boleh ketawa dan mencium wangian tersebut.  Mereka tidak sedar bahawa yang dicerca dan dimaki itu adalah PARTI KERAMAT ORANG MELAYU YANG TELAH MEMERDEKAKAN MALAYSIA.

Jika benar UMNO mempergunakan Perkasa sudah tentu tidak diberi penghormatan sebegitu rupa. Presiden PERKASAM perlu ingat majoriti ahlinya adalah dari UMNO jua. Takkan nak kembang dada jika ahli pun dipinjam....Lawak Tahap Mega PRESIDEN PERKASAM nie.

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), menawarkan diri untuk mengambil alih peranan Umno dalam membela nasib orang Melayu demi survival politik orang Melayu di masa akan datang. 
Menurut Presidennya Datuk Ibrahim Ali, oleh sebab itulah Perkasa  kini  hanya memberi sokongan bersyarat kepada BN dan tidak akan menjadi “barua” atau “perkakas” kepada Umno. 
"Memang Umno menjaga kepentingan agama dan Melayu tetapi kalau Umno sudah lemah dan tidak bertaring, ayuh, Perkasa boleh jadi galang ganti untuk pertahankan kepentingan bangsa dan agama. 
"Jangan retorik masa perhimpunan agung, jangan retorik masa pilihan raya, rakyat sudah cerdik, rakyat sudah tahu," katanya yang dipetik menerusi Malaysiakini.
Dalam pada itu, Ibrahim menambah, struktur Perkasa kini lebih teguh dengan 500,000 anggota.
SUMBER SINAR HARIAN KLIK 


2 comments:

Anonymous said...

aku rasa ibrahim pun ok...najib pun ok gak. sama2 perlukan..

Anonymous said...

Berpolitiklah. Tapi jangan sampai merugikan agama dan bangsa.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive