RAPID

Monday, May 12

Bukti : MAT SABU KANTOI #PRKBKTGELUGOR


Selalunya PaS nie kalau nak menfitnah memang boleh serah kat depa. Fitnah pulak kali nie mengatakan UMNO bersubahat menaja calon bebas.

Calon Bebas di PRK Parlimen Bukit Gelugor Mohammad Nabi Bux menyatakan PAS dan DAP akan bekerjasama melaksanakan hudud, harap dapat restu daripada LGE.

Beliau juga menunjukkan bukti bukan ahli umno dan tak pernah memegang jawatan tinggi di dalam UMNO seperti mana kenyataan Mat sabu, Mah Fuz Omar.

Gambar kereta crv mat sabu, menunjukkan bukti dia ahli pas bukan ahli umno. Sijil keahlian PAS isteri dan dia, juga menunjukkan Mat sabu telah menuduh dia orang umno.

Semasa jadi ahli pas, bila nak beliau hendak bertanding, mat sabu tidak benarkan beliau bertanding dan menuduh org umno tidak bagi beliau bertanding.

Mengharap rakyat dapat membuka mata melihat penipuan mat sabu kali ini terutamanya pengundi di Bukit Gelugor.

1 comment:

Anonymous said...

Hang habaq la macam mana pun, bawak ler bukti berbukit-bukit, penyokong Pas tak akan amek pot pun!!!! Penganut Pas serupa umat yang disebut dalam surah Al-Baqarah, dan dalam surah Yaseen, mereka buta dan tuli dan hati mereka keras tidak akan terima kebenaran. Puak cinabeng pulak jangan harap lah, habis pulun pangkah puak rasis mereka. Ana respect jugak mendiang Karpal Singh. Tapi Ana tengok raut wajah anak Karpal yang ini ada ciri sombong dan bangga diri. Dap ni memang dah jadi parti anak beranak.....bapa,mak, anak, menantu, cucu, dll semua ada "tangan" dalam parti. Tak jauh beza macam pap di spore - dinasti Lee.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive