RAPID

Friday, May 16

VIDEO: AHLI PKR MAKI KHALID DEPAN ANWAR


Anwar selalu mengutuk UMNO itu dan ini. Hari nie terbukti bahawa Anwar tidak pandai menjaga Parti Sendiri. Memang dasar manusia hanya pandai bercakap tapi hakikatnya macam haram jadah.

Sampai bila PKR nak huru-hara macam nie. Tapi yang bodoh tue ahli PKR jugak dah tahu depa nie semua penipu yang bangang sampai kena tipu hidup-hidup pasal apa.

Kalau macam nie pun depa tak faham nak tukar lepas nie apa pulak nak kena tipu. Kat Selangor nie semua dah busuk masam pasal ayaq tak ada. Macam mana nak mandi kalau buka paip ayaq yang keluar cuma angin.....

Seorang lelaki yang tidak berpuas hati menimbulkan kekecohan di hadapan ibu pejabat PKR di Petaling Jaya dengan menjerit berlakunya amalan rasuah semasa pemilihan parti di cabang Kuala Selangor.




2 comments:

Anonymous said...

Masalah pemilihan PKR pun Anwar tak boleh selesaikan. Inikan pula nak selesaikan tragedi MH370 dalam satu saat. Sungguh bodoh semua penyokong2 PKR dok percaya kat pembohong besar ni, otak selut.

Anonymous said...

Kuala Selangoq??? Ai awat Kuala Selangor cakap style utara??? ya ka orang Kuala Selangor??? ke konspirasi nak jatuhkan Khalid?? hehehehe

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive