RAPID

Monday, May 26

VIDEO : AHLI UMNO DIGELAR "LEMBU" PULAK...... #PRKTelukIntan


Ceramah MP pakatan Di Teluk Intan. Apa Punya haram jadah depa nie nak berkempen bukan dengan cara sihat tapi asyik dok mengutuk UMNO. Selepas RSN Rayer kata UMNO Celaka dan menimbulkan ketegangan nampaknya Puak Haram jadah nie masih tak serik. Nampaknya makin menggila dan berani membuat kenyataan yang boleh menimbulkan api kemarahan Ahli UMNO. 


Ahli UMNO seluruh negara seramai 3 juta, Takkan tak boleh nak ajar minah keling nie kot. Pada puteri atau wanita UMNO tolong pi cari dan maki balik lah minah keling nie. Takkan dah gelar ahli UMNO Lembu korang nak duduk diam saja. Jangan pulak dok terpekik melolong Hidup UMNO tapi UMNO dihina dan dikeji korang diam menikus........

6 comments:

Anonymous said...

UMNO sudah dijangkiti penyakit "takut" sama seperti PAS sudah dijangkiti penyakit "dayus". UMNO bagi alasan alaaa....setakat india tu bukan boleh buat apa apa pada kita UMNO (tapi dalam hati takut dan lemah selemah manusia sebab akan tunggu kalau kalau akan ada orang lain berani). PAS pulak, eh nanti hilang undi cina, kena jagalah hati depa.....itu startegi! (dalam hati tak akan aku nak pi sorang...bodoh punya kapiaq, ustaz diam..aku ni saper nak bising bising),
KENA MELAYU YANG BUKAN UMNO, PAS dan PKR yang bangun melawan india dan cina ni.

Anonymous said...

eleh, laki kak ijat tu kan tokey lembu...betullah tu

Anonymous said...

UMNO oh Umno,,,,kean maku sepuloh kalu pon minta maaf,,... memeng tak ada telog....seamu nya minta maaf.....yang dok tolong riuh NGO NGO....Melayu..yang pemuda UMNO buat apa, jawapan nya ialh MINTA MAAF. Saya dan kami bukan oxford atau Harward, atau Cambridge... Memnag KP UMNO tak ada telog. Nak jadi KP, TAK payah jadi menteri...dua2 nak makan. So saya cadang kan letak jawatan menteri atau jadi KP yang berkeliber and KP ynag ada telog.

Anonymous said...

Itu satu penghormatan dari wanita hindu apa ? Bukankah lembu tu suci bagi agama hindu ? maknanya UMNO suci murni....hahahaha...

surecorrect said...

Pegi daah lu Aci keling.

'Perang Badar' hatuk lu lah.., Aci Keling..!

Keling-keling Estate macam lu punya bapak, laki dan juga ane.., cuma paham pasal 'Perang Todi'..! Ada paham ka..!?

Yaaredhe..!?

yusri hashim said...

Lembu lembu UMNO

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive