Wednesday, November 3

LIVE GALAS : MEDIA ALERNATIF TELAH LAKUKAN YANG TERBAIK


tinggal beberapa jam lagi kempen prk galas dan batu sapi akan sampai ke penghujungnya. bukan nak mendabik dada tanda takabur, namun sekadar menempiaskan kata bahawa media alternatif pro umno/bn telah melakukan yang terbaik dalam usaha memenangi 2 prk ini.

satu kebanggaan di hati apabila sebenarnya media alternatif ini sebenarnya telah mendapat perhatian daripada presiden umno sendiri. 

presiden umno semasa ucapan penutup persidangan agung umno sebulan yang lepas ada menyebutkan peri pentingnya media alternatif, sebagai kaedah terbaru peperangan politik di malaysia.

penghargaan presiden parti diterima namun fokus utama bloger adalah untuk memenangi secara mutlak hati dan pemikiran rakyat dalam membentuk sokongan semula kepada umno/bn.seterusnya baca disini GAP.

Mat Kilau kata tahniah kepada Gerakan anti PKR.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive