Friday, August 15

APAHAL CINA NIE MENGAMUK PULAK......


Yang hadir semasa Protes sebentar tadi hanyalah beberapa kerat manusia. Itu pun terdiri daripada kaum Cina sahaja. Kalau nak protes bagi ramai sikit baru nampak bergerun.  

Seramai 36 kakitangan pejabat Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan (Exco) Selangor telah menerima surat penamatan perkhidmatan selepas enam Exco DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dipecat Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Penamatan kerja 36 kakitangan tersebut akan berkuat kuasa 11 September ini.

Mereka juga perlu menyerahkan kunci pejabat dan kenderaan dalam tempoh tujuh hari selepas tarikh penerimaan surat atau dikenakan tindakan undang-undang.

Semua kakitangan pejabat Exco Selangor merupakan pegawai kontrak untuk tempoh dua tahun dan perkhidmatan mereka boleh ditamatkan bila-bila masa.

Eloklah tue budaya mogok dijalanraya bila tak berpuas hati dengan pemimpin. Ini budaya yang kurang sihat untuk Malaysia dibawa oleh DAP. Baru ada akai bila kena dekat batang hidung sendiri. 

1 comment:

Anonymous said...

Terbukti sebenar nya jentera PAS yang selama ini mengerakkan program demo dan yang meramaikan pentas ceramah untuk PKR dan DAP. Tanpa PAS, mati PKR dan DAP.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive