RAPID

Friday, August 8

PEGUAM PALING MANGKUK DI MALAYSIA.....


Haramjadah punya Keling Paria N Surendran!!!

Kes Liwat II : Peguambela N Surendran mahu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bertanggungjawab terhadap kes membabitkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Kita masih mahu tahu kenapa mahukan tarikh (8 dan 9 Sept) itu. Kenapa tergesa-gesa. Keduanya, ini adalah usaha untuk memenjarakan Ketua Pembangkang dan kami mahu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bertanggungjawab,"

"Kami mendesak hentikan konspirasi dalam kes melawan Anwar serta merta. Jangan permainkan sistem demokrasi dengan memenjarakan Ketua Pembangkang,"

"Kamu (Najib) tidak melakukan perkara yang baik kepada rakyat negara ini. Rakyat tidak mahu kes ini diteruskan." - RakyatNews

FAKTA - Air mani Anwar Ibrahim dalam Jubor Saiful Bukhari dan bukannya air mani Najib Razak.

32 comments:

shaykh ismail said...

macam ni ka melayu islam?...langsung tak ada akhlak yang baik...mulut macam tak pernah puasa seumur hidup! langsung tak mencermin peribadi yang luhur..apalagi nak kata mulia... itulah pejuang kebangsaan yang taksub...lain drpd kaum dia, dia kutuk bagai nak rak...tak tahu pulak menilai hak orang lain, yang dia tahu hak dia saja....kaum dialah yang banyak merosak bangsa sendiri...sungguh malu jadi melayu...islam pulak tu.....

Anonymous said...

Butoh lu. Lu punya komen tak relevan.

Anonymous said...

Faktanya, anwar langsung tak berani angkat sumpah dalam mahkamah sekaligus tak membenarkan pendakwaraya mengemukakan soalan balas mengenai kes liwatnya tu.

Kalau depan rakyat suruh lawan tetap lawan. Tapi dalam mahkamah hanya berani baca teks je. Jawab soalan la kalau betul2 berani kerana benar.

Anonymous said...

Uncle Nuar.. Berani buat berani ler tanggung.. Hentikanlah dari terus bertopengkan lelaki sejati.. Tolong ler hentikan dari terus membuat onar di Malaysia ini. Nauzibillahminzaliq..

Anonymous said...

Babi..haramjadah..punye keling.

Anonymous said...

Fakta:Kali terakhir Atlantuya dijumpa hidup adalah dirumah kawan rapat Najib. Kemudian dijumpa mati berkecai oleh bom C4 yang memerlukan kuasa atasan untuk mendapatkan dan dikatakan dibunuh oleh 2 orang polis pengiring Najib.Pada masa yang sama rekod imigresen Atlantuya dipadamkan.

Anonymous said...

Ya.. tepat sekali EN SHAYKH ISMAIL..
Antaranya..
Anuar Ibrahim D Bontoti
Saipudin Nasution..
Azmin Ali..
...

Anonymous said...

Fakta :
Air mani Anuar 6 cm dlm bontot Saiful

Anonymous said...

Altantuya jalang tu memang elok dibunuh daripada dia cuba utk sabitkan pemerintah negara ni dengan aktiviti pelacurannya. Aktiviti kesundalannya digunakan utk mengugut hamba allah yg lemah. Tindakan tu boleh hancurkan negara. Seperti kejahatan balqis yg akibatkan nabi yusof terperjara. Memang patut dibunuh! X faham aku kenapa ramai sgt yg nak mbela jalang tu.

Anonymous said...

Bukn Balqis la.. Zulaikha..

Anonymous said...

Fakta:

1. Kote anuar bengkok sbb kerap meliwat...patut masuk penjara demi meluruskan apa yg bengkok...AIR MANI DIA DLM MONTOT SEPOL DAH DISAHKAN PON SEBAGAI BUKTI...
2. Altantuya...sapa tu altantuya..? Kalau cari penyakit mmg la dapat penyakit...sampai skrg dh jadi cerita legenda lak bila ditokok tambah oleh si nuar utk kaitkan org tertentu dgn C4 la..rosmah la..tapi yg nyata BUKAN NAJIB YG DIBICARAKAN DLM MAHKAMAH TAPI ORG LAIN...so kalau salah ka btol ka...apa kena mengena dgn Najib? Takan sebab C4 punya hal org lain lak yg kena...kalau setakat Nuar yg ckp tak payah percaya laa...sapa2 pon bleh curi C4 drp stor...cit!

Anonymous said...

surendran PUKIMAK, so what if nwar is KETUA pembangkang (KETUM)???

Ketua pembangkang boleh buat sewenang2 dan tak boleh diheret ke mahkamah ke? Ketum pukimak tu tak boleh dihukum walaupun dah terbukti bersalah??? Anwar pukimak tu is above the law??????

Pariah pukimak ni memang sial.

Anonymous said...

fakta lain:

Sepina yang digembar-gembur oleh pihak pembangan kononnya dikeluarkan oleh pihak mahkamah Perancis ke atas Najib sejak 2 tahun lalu sehingga hari ini tak sampai-sampai Malaysia. Kononnya juga sepina tu ada kaitan Najib dan Altantuya.

Kemudian, PI Bala buat akuan bersumpah kononnya Najib yang arah pembunuhan altantuya, tapi selang bebarapa hari membuat akuan bersumpah kedua menafikan pembabitan Najib. Setahun kemudian keluar akuan ketiga untuk membatalkan akuan bersumpah kedua dia.

Kesimpulannya, kalau cerita KARTUN memang para pembangang di Malaysia memang percaya habis. Bersumpah dengan nama Allah diperlekehkan, tapi akuan bersumpah paria kafir laknat diangkat martabat dan mereka percayakannya 1000%.....

Anonymous said...

Tolong bagi satu jasa KETUM terhadap Malaysia..jasa jasa semasa jadi Menteri Kewangan selain mengkayakan adik beradik dan bapak dia..rasanya tak ada..

Anonymous said...

Bro Shaykh Ismail ...

Bila kes Khalid Ibrahim nak cepat.

Bila kes Anwar Ibrahim nak tangguh. Kalau boleh batal terus.

WTF man. Where's the logic.

Parti Keadilan Rakyat my foot.

More like Pukimak Kencing Rakyat.

Anonymous said...

Tu pasal melayu kena pijak...bangsat ni mana bole ckp elok2..dia x paham budi bahasa ...bodo pny shaykh....kepala ko kt bontot k?

Anonymous said...

anon 6.37... aku nak tanya kalaulah sekali pun Altantuya kali terakhir dilihat berada di rumah kawan baik Najib pun adakah itu maknanya najib yang bunuh Altantuya? apa la punya bodoh kamu ni..
kedua.. kamu C4 yg memerlukan kebenaran kuasa tertinggi utk mengunakan.. woiii bodoh.. bahan letupan plastik ni hari2 polis dan askar guna utk latihan dlm unit2 tertentu.. tak payah kebenaran tertinggi nk pakai benda tu.. Apa ko ingat C$ tu mcm Bom Nuklear yg perlu kebenaran kuasa tertinggi ker? Sekolah ker tidak ko ni anan 6.37?
Tu la org suruh belajar bagi cerdik... tapi dh sokong PR mmg bodoh la jwbnya... ha..ha...ha... ko ni mcm konfident jer tanya soklan yg jelas nampak bodoh... itu la percaya la lagi cakap penceramah PKR dan PAS tu semuanya nak bodoh kan ko jer...

Anonymous said...

Juboq hang la nak suruh ckp elok2.pi mampoih la

Anonymous said...

altantoya tu Perisik Singapork..

& Theresa Kock tu Kafir laknatullah..

Anonymous said...

Upah driver peribadi dari india..tapi permit takde. Permit yg ada adalah kerja lain.. itu pun peguam juga tu yg buat.

So..nak percaya mereka2 itu?

Anonymous said...

Kebebalan puak PR memang mengkagumkan..

Anonymous said...

Kalau tahu ada fakta kenapa tak jadi saksi... Buat la report dan offer diri jadi saksi... Melalak je buat apa...

Anonymous said...

Woi syaikh...ko pegi nasihat sahabat2 dap dan pkr kamu yg jauh lebih kurang ajar..

abdullahripain omar said...

takkan jadi halal babi walaupun disebut syeikh khinzir, fikir2lah.

Anonymous said...

"Rakyat tidak mahu kes ini diteruskan".

Sebagai rakyat Malaysia, saya inginkan sangat supaya kes Liwat II ini diselesaikan sebaik mungkin iaitu dengan dipenjarakan Si Peliwat Tua itu secepat mungkin dan, kalau boleh, lebih daripada tempoh 5 tahun yang dikenakan.Kalau dia mati dalam penjara pun lagi baik sebab dia memang banyak mendatangkan mudarat kepada negara.Keling Pariah seperti Surendran boleh berambus balik India, Sri Langka atau mana-mana negara yang dia suka.

Anonymous said...

tak payah divert isu la surendran. kamu tu bukan sebijak karpal singh. legasi karpal dah habis, sehingga anak2 diapun tak mampu nak buat macam dia buat. kamu cakap apa ni surendran, nak kona kot mana nak bagi najib pening? memang sudah dibuktikan oleh pakar bahawa memang mani anwar dalam dubur shaiful, bukan mani orang lain! kalau kamu tak puas hati dan rasa tidak adil, failkan saman kepada pakar yang telah berjaya membuktikan bahawa AIR MANI ANWAR BERADA DALAM DUBUR SHAIFUL!!! yang kamu bertubi-tubi memberi tekanan kepada najib ni apahal? kamu ingat dengan lolongan kamu, keputusan mahkamah akan berubah? belajar skil dulu, bukan melolong macam anjing lapar. ada pulak nak selamatkan anwar dengan melolong seperti anjing, tak rasa macam binatang ke? agak2 la nak ikut skil anjing gila....

Anonymous said...

kenapa tak ada loyer melayu yang bijak nak menyokong najib? adakah najib nampak naif sebab tak suka saman orang yang memfitnah dia! kena ambil tindakan tegas sekarang sebab puak-puak pr ni dah melampau masalah depa kita semua terpalit..kita rakyat biasa ni kena tunggu dan lihat aja atau berbisik sesama sendiri??

Anonymous said...

surendran PUKIMAK is GAY? Betul ke?

ras abu said...

Penjarakan sahaja Anwar Ibrahim - habis cerita - jika tidak rakyat terheret sama dengan isu peribadi beliau.

Rakyat mahukan kehidupan yang aman dan selesa -Anwar anak beranak senang lenang dengan kedudukan MP dan jawatan parti

Anonymous said...

loyar zul dah cakap, kes attanyu di fabricate, loyar zul tahu hal tu dah bercakap pun hal tu, baca balik article yang loyar zul tulis,..pasal karpal tu dia pun loyar penipu, menipu jabatan imegresen...si chelvam dari india tu taraf kuli tapi di bagi jadi drebar..kenapa loyar kafir suka menipu..sebab tu loyar melayu tak mau terlibat kes kes yang mereka tahu banyak menipu..mereka ada integrity dan tahu dosa pahala..kafir dia tahu dia masuk neraka jadi di dunia ni menipu lah banyak banyak supaya dapat enjoy hidup di dunia..tak caya dengar ceramah pendakwah pendakwah dari amerika spt Khalid yassin, rahimm green,.dlm utube...etc...

Anonymous said...

Kenapalah mencarut kat sini terlalu banyak... macam semua kat sini pernah jadi mangsa liwat Anwar saja....

Tai Ba Bee said...

Wa ader mau tanyae ini malam sama tuan loyer..itu hali bulan 7 juga dalam ater satu amoi model juga luat negli juga mali enlend ka elopa ka, sini lulok pulau busat itu jam ater mati wooo. Lalam aiye juga ater mati tapi tater c4 ka aper ker, tapi ater mati juga wooo..manyak cantek loor.

Polis ater cakiap ater olang kasi bunuh kasi mati sama lier...Lu sama Anuwat ater ingat itu amoi ater nagib kasi mati aaa? Hali hali ater olang mati ooo..latuh motot, hantam keleter loli juga hantam, bukit ater tulun sungai masuk mati looor...itu sema ater PM Nagib ater kasi mati aaaa?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive