Monday, August 4

@huan2u PULAK JADI PENCACAI JAMIN PEMANDU KARPAL SINGH...


Naib Presiden Parti Cinta Malaysia, Huan Cheng Guan mengotakan janjinya untuk membayar ikat jamin bekas pemandu Karpal Singh, C.Selvam yang terlibat dalam kemalangan yang membunuh Pengerusi Kebangsaan DAP itu April, sebanyak RM5,000.

Selepas gagal membayar ikat jamin, Selvam telah ditahan di Penjara Taiping semenjak 9 Julai selepas dia didakwa atas tuduhan memandu secara cuai yang menyebabkan kematian Karpal Singh dan pembantu peribadinya, Michael Cornelius pada 17 April lalu.

Huan membayar ikat jamin tersebut pada 9:30 pagi tadi di Mahkamah Majistret Kampar selepas menyediakan deraf bank dari sebuah bank berhampiran.

1 comment:

Anonymous said...

Pemandu karpal tau banyak benda pasal karpal. Jd langkah huan utk jamin adlh langkah bijak. Mana tau terbuka hati selvam utk dedah segala cerita sulit yg pernah dirancang dan dibuat karpal.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive