Tuesday, August 5

#JomUbah PESTA BOGEL PULAU PINANG 2014....


Di bawah pemerintahan Khalifah Lim Guan Eng, Pulau Pinang semakin terkenal di kalangan manusia membenci pakaian? Jom Ubah!

Sekumpulan lelaki dan wanita berbangsa Cina dipercayai menganjurkan pesta bogel di sebuah pulau berhampiran Teluk Bahang, Pulau Pinang baru-baru ini.

Program yang diadakan sekitar bulan Jun itu dianjurkan oleh Kelab Sukan Bogel Pulau Pinang yang turut disertai seramai 18 orang yang dipercayai berumur sekitar 30 – 45 tahun.

Video itu MKP takkan siarkan diblog ini namum telah bercambah di Facebook. pelbagai acara turut diadakan sepanjang program tersebut berlangsung di mana semua peserta yang menyertainya berada dalam keadaan yang amat memalukan.

Pihak berkuasa di Pulau Pinang yang dihubungi enggan memberikan sebarang maklumbalas berhubung perkara itu, kerana masih belum menonton video tersebut bagi membolehkan satu siasatan dijalankan.

Manakala menurut sumber semua yang terlibat di dalam video tersebut adalah merupakan warganegara Singapura.

1 comment:

Anonymous said...

"We literally had the whole beach to ourselves. It really felt like a nude beach because everyone that are present there are all nude. There were no disturbance from the outside world. For once we really get to enjoy the natural environment and atmosphere just as how nature intended it to be"

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive