RAPID

Tuesday, August 26

PENDATANG MYANMAR MERUSUH BAKAR KERETA DI KULAIJAYA JOHOR...


Kurang ajar.....!!! Itu yang terpacul dari mulut MKP bila melihat tingkah-laku pekerja Myanmar ini. Mereka merusuh dan membakar kereta. Kalau tidak berpuas hati dengan majikan yang mengaji mereka sekali pun tidak wajar tindakan sebegini. Kalau tindakan macam ini nampak gayanya mereka mula terikut dengan puak dari PKR dan DAP yang selalu berdemo secara haram bila mahu menyatakan ketidak puasan hati mengenai dasar Kerajaan.





6 comments:

Anonymous said...

Pesalah warga asing patutnya dihukum dahulu....bila habis hukuman...terus dihalau keluar dari negara ini dan disenaraihitamkan terus dari memasuki malaysia semula....tak kenang budi punya warga myanmar...

Azhar

Anonymous said...

Patut pun, Syarikat kepunyaan Cina laknat. Dia ingat dia besar. Layan pekerja macam hamba abdi. Padan muka. Nasib pekerja warga asing, kalau kena pekerja rakyat Malaysia mahu tanggal kepala Cina2 tersebut.


Patut pejabat buruh ambil tindakan kepada Majikan. Pejabat buruh tutup mata. Rasuah ke?

hangkedee said...

Sebab itu Tun M buat teguran pada Ah jib gor...Lembab bin lemau

Anonymous said...

mesti ambil tindakan tegas. hantar balik. tak perlu nak layan pendatang yang lupa daratan.

Anonymous said...

memang patut pun kena bakar.... cuba bayangkan anak2 kita pi kerja kat oversea kena aniaya macam tu.. sapa nak tolong klau tak bersatu hati lawan majikan
sama jugakla dgn mereka ni... dia datang sini nak cari rezki bukan cari pasal... org teraniaya kena la pertahankan diri dgn apa cara sekalipun

Anonymous said...

Mcm ini lah, kilang Tue cina punya, yang buat perangai Tue pun cina. Kasi itu boss cina tolong ma. Salah kerajaan juga ka..kasi itu PM tolong ma...ai jir nor!...mesti tolong ...1malaysia, horay. Betul teguran Ayahda Tun.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive