Wednesday, March 5

MELAYU dah Jadi Lembu.....Apa Kedajah Nie Semua..?


Hasil didikan Comango dibawah kendalian anak kesayangan Anwar yang ditangkap mengulum batang kote seorang Prof. ketika belajar di Sarawak. yang MKP maksudkan adalah Nurul Izaah......

Kalau dah sampai macam nie menghina bangsa sendiri memang boleh dianggap kurang ajar serta tidak mempunyai jati diri sebagai Melayu. Di Malaysia boleh dikatakan kebanyakkan Melayu adalah ISLAM dan tak pernah pulak MKP dengar bika disebut melayu menganut agama lain selain Islam.Kalau ada sekali memang mustahil. 

MKP berharap pihak berwajib memgambil tindakan sewajarnya pada Siti Kasim yang mungkin trlah terpesong dengan pefahamaman mereka yang mempunyai agenda tersembunyi untuk menyesatkan umat islam di Malaysia.

Seorang aktivis pertubuhan bukan kerajaan (ngo) yang menyokong kalimah Allah untuk penganut Kristian, Siti Kassim menyifatkan orang Melayu dan umat Islam seperti lembu kerana mematuhi serta percaya kepada ajaran agama yg dibawa oleh alim ulama Islam terutama berkaitan penggunaan kalimah Allah.
Katanya, kalimah Allah bukan utk orang Islam sahaja, ia untuk semua umat dan makhluk yang dicipta Allah.
"Kenapa orang Melayu dan orang Islam jadi macam lembu? Nak tahu ajaran Islam yang sebenar mereka kena rujuk dan baca al-Quran, bukan dengar daripada orang yang kononnya alim.
"Saya datang ke sini atas nama agama Islam...saya tidak setuju dengan kumpulan yang datang membantah penganut Kristian menggunakan kalimah Allah ini.
"Ada orang tuduh saya sudah murtad.. siapa anda hendak menuduh seseoeang itu murtad atau tidak. Hanya Allah yang akan menentukan, bukan kita, manusia," kata kepada media di perkarangan kompleks Mahkamah Persekutuan, Putrajaya pagi tadi.

2 comments:

Jane Duncan said...

Because you are incapable of good critical thinking and mind forecasting, therefore you are unable to read what is in the mind of those desperate Christians who are attempting to sway ignorant and innocent Muslims to be like them. Honey! Christianity is no longer selling hot in the west! Desperate Malaysian and Indonesian Christian priests back off!

Anonymous said...

tak pernah baca Quran kot...cuba suruh dia buka Al Quran surah Al Khafi..disitu 1400 thn lalu dah tercatit..terutama nya ayat 4,5 dan 6..Sesiapa mengatakan Allah mempunyai Anak ..adalah syirik..kalau sokong...tak tahu nak katalah..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive