Tuesday, March 11

SIAPA BERTANDING NIE....? #KAJANGMOVE


Tepat jam 10 pagi tadi tempoh penyerahan borang pencalonan telah pun ditutup. PRK Kajang menyaksikan pertarungan satu lawan satu di antara calon BN Datin Paduka Chew Mei Fun dan lawannya calon PR Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.


Bermulalah tempoh berkempen. Rakyat kajang pun tahu nak pilih calon yang mana satu. Dah pastinya yang berdedikasi dan berjiwa rakyat bukannya hanya tahu berlakon semata-mata dan meraih simpati rakyat. Sama-samalah kita membuat pilihan yang tepat demi masa depan dan kesejahteraan rakyat.

Hari pengundian awal akan dijalankan pada 19 Mac 2014, membabitkan 1,977 pengundi manakala pengundian biasa adalah pada 23 Mac 2014.



1 comment:

Anonymous said...

Bini dia lagi....dah tak ade orang lain ke?
Ini masalah parti anak beranak ni.
Pening...pening. Dulu letak jawatan serah kat laki dia. Sekarang laki dia serah pulak kat bini dia jadi calon. Nampak sangat berjuang untuk kepentingan peribadi.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive