exponegaraku

Saturday, March 22

TERDESAK SANGAT DAH @AnwarIbrahim

Kalau nak kata cerdik dengan propaganda puak macai memang tak lah. Bagi MKP kalau dah kantoi tahap gaban macam nie memalukan aje strategi terdesak meraih undi.

MKP nak bagi nasihat skit pada macai nie semua. Boleh buat fitnah tahap gaban macam nie tapI bagilah yang power skit atau susah nak counter. Blogger sebelah sana dan sini dah upgrade derrrr.

Kalau dulu fitnah macam nie agak susah nak kesan tapi sekarang dah macam makan kacang aje.  Setiap perisian dah diupgrade dari 1.0 ke 2.0 atau selebihnya. Korang pun ikutlah skit perkembangan terbaru.

2 comments:

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Anonymous said...

Kemusnahan dan kehancuran Nuar Juboq dan keluarga serta kuncu2 nya adalah harapan besar kami rakyat Selangor yang seringkali dirundung malang di atas segala mala petaka pembawaan si munafik ini.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive