Tuesday, March 4

ANWAR PASTINYA KETAQ LUTUT TENGOK......



Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim sekali lagi bertemu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bagi memastikan isu air yang melibatkan negeri Selangor dapat diselesaikan sebaik mungkin.

Perkara itu dinyatakan oleh Najib dalam status yang dimuat naik di laman Twitternya yang menyebut: "Khalid Ibrahim dan saya bertemu lagi hari ini untuk memastikan bekalan air di Selangor pada masa depan mencukupi."

Status yang sama turut dimuat naik oleh Ketua Pegawai Eksekutif Menteri Besar Incorporated Faekah Husin.

"YAB MB membuat kunjungan hormat kepada YAB PM bagi memastikan isu air diselesaikan sebaik mungkin," Katanya.

3 comments:

Anonymous said...

Kerajaan Pakatan Rakyat bongok sebab dah betul-betul menyusahkan rakyat.Pengundi-pengundi yang telah memilih mereka lagi bongok campur bahalol.Sakit hati betul apabila hidup dalam keadaan "bercatuan air" ini.Suei suei suei punya Pakatan Rakyat dan penyokong-penyokongnya!!!

Anonymous said...

Kenapa Anwar mesti ketaq lutut bila tengok gambaq ni....biasa ja...Khalid nak jumpa Najib biak pi lah dia dok jumpa ...napa mesti Anwar ketaq tutut...!!?

Anonymous said...

Kenyataan khalid mempertahankan kerusi MB sudah cukup membuat Anwar Meroyan tak tentu pasal.saya melihat selepas PRK kajang,sama ada kemenangan memihak kepada DSAI atau sebaliknya Propanda bertali arus pasti berlaku di dlm PKR yg memaksa Parti sekutu campurtangan,apa kesudahanmya?sama2 lah kita tunggu dan lihat,Allahu alam.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive