Thursday, March 22

ANWAR AKAN MATI DIBUNUH?



Apa tidaknya lihatlah kenyataan terbarunya Pak Sheik dalam temubual bersama rakan media arus perdana tadi mengenai debat diantara DS Najib Razak serta Raja Petra.Raja Porno Seantero menyatakan kesediaannya untuk berdebat secara terbuka.Takut sat gie kantoi kot Pak Sheik banyak isu sekarang nie tak menyokong hang  Pak Sheik?


Pak Sheik sedia menerima cadangan Pengasas Wikileaks, Julian Assange untuk menemukan beliau bersama Najib dan Raja Petra sama ada secara langsung mahupun menerusi sidang video di tempat berasingan. "Julian Assange hubungi supaya saya, Datuk Seri Najib, Raja Petra dipertemukan dalam debat...beliau sanggup anjur debat dengan Assange sendiri jadi penganjur."Ia bukan sahaja untuk nasional, tapi antarabangsa," Awat jadi sampai macam tue nak kena ada sambutan luar negara la pulak?



Pak Sheik sebelum ini menolak untuk menyertai wawancara berkenaan selepas Raja Petra mahu turut serta. Pihak produksi wawancara itu kemudiannya membuat keputusan untuk meneruskan sesi berkenaan dengan mengekalkan Anwar dan Assange tanpa melibatkan pihak lain.

 Tan Sri Muhyiddin sebelum ini berkata, keengganan Anwar untuk menyertai forum berkenaan kerana khuatir banyak rahsianya akan dibocorkan oleh Raja Petra.

"Dia (Anwar) hanya sanggup berdepan dengan orang asing tetapi tak sanggup berdepan dengan Raja Petra. Raja Petra sudah mencabar dia berkali-kali, nampaknya mungkin kerana dia takut berhadapan dengan Raja Petra yang pernah menjadi penyokong kuat beliau (akan) membocorkan rahsia-rahsianya. 

"Jadi kalau Anwar betul anak jantan, dia patut ke depan dan tak harus bimbang, jangan takut sangat apa yang disebut Raja Petra, malahan cabaran yang dibuat oleh Raja Petra tak disahut, mungkin (ada) sesuatu yang beliau Pak Sheik nak selindung dari orang ramai,"

MKP Ayat Sempoi ; Pak Sheik nie ada kelebihan dalam bidang nie,Tapi tak selama-lamanya hang kebal.2lawan 1 pastinya mati jua ditikam oleh hujah berdasarkan bukti dan fakta?

1 comment:

Unknown said...

penganut umnosialan suka buat lawak bodohkan. hahaha

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive