Monday, March 26

UMNO SELANGOR AKAN KALAH PRU 13

kalau macam nie gayanya bukan setakat bungkuih buang masa buat program bernilai jutaan ringgit bagi dekat cybertropper.Ada ka depa kata kami nie tak buat kerja?berikut apa yang diberikan adalah bukti yang nyata dan sahih.takkan benda macam nie pun boleh tipu.

Tahniah MKP ucapkan kepada cybertrooper selangor sanggup bersengkang mata siang dan malam turun padang membantu BN dalam semua segi cywar dialaf baru nie.Bagi kami di Pulau Pinang amat sukar untuk mengambil hati masayarakat dari kaum tiong hua yang masih lagi tak yakin terhadap BN sepenuhnya.Dari analisis terbaru cuma 30% saja.namun begitu kerjasama dari Pemimpin komponen BN kurang memuaskan.MKP kena bagitau benda nie walaupun pedih dan perit.terbaru untuk mendapat jemputan ke Program pun susah nak kena cari maklumat sendiri dan mengeluarkan duit poket sendiri bagi bagi mendapatkan maklumat kepincangan yang telah dibuat oleh DAP.Walaupun bagitu niat dan nawaitu kena betul.tak kisah berbelanja,yang penting BN menang di Pulau Pinang pada PRU 13.Itu semua dianggap sebagai cabaran yang perlu ditempuh.

MKP Ayat Sempoi ; Gerakan dan MCA Tanjong.Nak menang buat cara nak menang.Kalau info nak tunggu last minit kira berkuburlah nanti.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive