Sunday, March 18

PENYOKONG PAS BAKAR BENDERA BN.


 
 
 

 

 

Rakan seperjuangan telah melaporkan bahawa di Taman Malinja ada kes bakar bendera UMNO/BN. Baca artikel yang Mc ambil dari Media Kedah. Memang lahanat puak Pas ni..

Pakatan Haram dengan bersikap kurang ajar telah membakar 14 bendera BN dan 6 bendera UMNO, kesemua bendera di bakar selepas ceramah Mat Sabu yang di adakan di Padang Taman Malinja Semeling semalam.

Dari sumber saksi berkata bendera berkenaan di bakar dalam pukul 2 pagi, setelah selesai ceramah Mat Sabu, ini menunjukan Pakatan Haram telah melanggar sistem demokrasi di negara ini.

Kami diberi tahu, Pakatan Haram sudah mula goyah di kawasan berkenaan kerana di Taman berkenaan dahulunya merupakan kubu kuat Pakatan Haram namun kini UMNO bahagian Merbok sudah berjaya menembusinya.

Di sebabkan pengaruh UMNO kian kuat di kawasan itu, ini telah membuat sikap penyokong Pakatan Haram dikawasan itu tidak senang duduk. Ini menunjukan bahawa Pakatan Haram sudah kalah dari segi emosi.

Laporan Polis telah di lakukan oleh Timbalan Pengerusi Pemuda UMNO Bahagian Merbok pada pukul 11.52 pagi.di Balai Polis Merbok. 

MKP Ayat Sempoi : Terdesak sangatkah depa nie sampai boleh buat kelaku macam nie?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive