Friday, March 16

KERETA ADUN UMNO PULAU PINANG DIPECAHKAN.



Adun Pulau Betong, Muhammad Farid Saad kerugian lebih  RM2,000 selepas keretanya yang diletakkan tepi jalan berdekatan Masjid At-Taqwa, Taman Bertam Indah, Kepala Batas, dipecahkan petang tadi.
 
Dalam kejadian kira-kira jam 2.15 petang, beliau yang baru selesai menunaikan solat Jumaat, terkejut apabila mendapati cermin hadapan bahagian pemandu dan penumpang belakang kereta miliknya pecah.
 
Menurutnya, beliau singgah di masjid itu menunaikan solat Jumaat  sebelum mengambil anak perempuannya yang menghadiri kursus di  Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Kepala Batas.
 
"Sebaik tiba di kereta, saya terkejut apabila melihat serpihan cermin kereta bertaburan. Cermin tingkap tempat belakang di sebelah kanan turut dipecahkan.
 
"Saya dapati satu beg yang mengandungi komputer bimbit bernilai lebih RM2,000 dan semua dokumen serta gambar penting  dicuri," katanya ketika dihubungi.
 
Beliau berkata, barang lain seperti kotak yang mempunyai topi dan baju 1Malaysia tidak diambil.
 
Muhammad Farid membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Barat Daya, Balik Pulau. 



MKP Ayat Sempoi : ini mungkin ada kena mengena dengan kes bawak lari nasi kenduri kot?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive