Wednesday, March 21

@LatheefaKoya DAH MEROYAN DENGAN @NajibRazak.


Inilah sikap pemimpin pembangkang apabila sesuatu yang baik telah dibuat oleh PM , Datuk Seri Najib Razak.Hairan dan ajaib mereka nie?Benar jugak apa yang telah diperkatakan rakyat Marhean seperti aku kat tepi jalan nie.Kerja Depa Membangkang apa lagi kondem ajelah! apa yang telah dibuat oleh PM walaupun itu terbaik , demi mendekatkan diri serta bertanggungjawab dengan rakyat menggunakan komunikasi alaf baru.Dengan cara ini rakyat dapat berkomunikasi dengan rakyat lebih cepat dan tepat serta mendapat sentuhan peribadi.Kalau tidak berjaya dan cepat impaknya kenapa semua pemimpin Pakatan Rakyat nie sanggup memberikan hadiah kepada pengikut mereka.?Latheefa Koya pun nie buat benda nie? 

Gambaq nie menunjukkan PM menjadi iman.

Berikut adalah apa yang telah diputar-belitkan oleh blogger pembangkang http://really.tigaline.com/really-rahsia-disebalik-akaun-twitter-najib-tun-razak/ ternyata macam nie pun latifah koyak nie pecaya dan dia pulak menjadi penyebar fitnah terhadap PM.

kalau dia nak terharu ada 400,000 pengikut waktu dia mengimamkan solat, tak pe lah, tapi di akaun twitter, sesiapa pun boleh buat lebih dari 1 juta kawan pun boleh… Siapa kata tak boleh? guna taktik macam najib razak ni.Apa taktiknya?
Really3line mula untuk semak siapa yang menjadi follower di akaun twitter Najib Razak ni. Mengejutkan apabila ramai yang menjadi follower najib razak ini mengunakan profile picture telur.
 
Adakah ini mewakili 400,000 pengikut kurang cerdik depa nie haaaaa.

MKP Ayat Sempoi : Nampak sangat taraf pemikiran latifah koyak yang mengaku kononnya Peguam  Terhebat,Jom pakat gelak skit..............




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive