Monday, March 12

APA KETUA WIRA PERKASA NIE DOK BUAT?


Hari ini saya perpidato di padang kota,pada jam 6.20 ptg,hampir setengah jam,antara isu yang saya bawakan ialah,mana perumahan rakyat di pulau pinang hampir 4 tahun kerajaan PR memeritah,kedua isu bayan bay,kenapa ia di beri kpd pemaju berkenaan dan bkn PDC sendiri yg menjalankan nya,cara projek itu di beri jgk tidak bersesuaian serta harga di jual di bawah harga pasaran,seterusnya saya mencabar lge membina rumah kos rendah 1000 unit di bayan bay,serta saya mencabar kerajaan pusat iaitu BN jika mereka mereka mengambil alih kepimpinan negeri pada pru ke 13 ni,maka saya mahu mereka membina 2000 unit rumah kos rendah kepada rakyat di negeri ini..kita nantikan jawapan mereka,dan jugak saya menyatakan yang saya berdiri di sini sebagai ngo buat rakyat,saya tidak pernah menerima projek dari BN mahunpun PR, jadi saya bebas bersuara..KLIK DISINI

MKP Ayat Sempoi : Tak nampak orang mai pun?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive