Wednesday, March 21

VIDEO SEMPOI : KAT MALAYSIA ADA KE MACAM NIE?


Melihat tarian India filem-filem Bollywood adalah hal biasa. Tapi tarian India yang disajikan dalam penerbangan adalah sesuatu yang jarang terjadi.  Itulah yang dilakukan perusahaan penerbangan Finnair. Tarian di kabin pesawat dirakam lalu dimasukan ke YouTube. 

Dalam video ini, menunjukkan para penari tersenyum menghibur penumpang. Hal itu telah menjadi hit di YouTube, menerima lebih dari setengah juta hits dalam satu hari.

Kaartinen Helena, pramugari yang datang dengan idea, terkoordinasi latihan dan bahkan meminta bantuan seorang teman mantan pramugari di Mumbai, yang sekarang menjadi guru Bollywood. Kaartinen mengatakan kepada New York Times: "Ini adalah cara yang baik untuk menunjukkan rasa hormat."

Dia mengatakan ia ingin menunjukkan bahwa maskapai penumpang India itu tahu sesuatu tentang budaya mereka.

Video itu dirakam pada penerbangan 17 Januari 2012 dan upload pada tanggal 26 Januari untuk menandai Hari Republik India.


Kehadiran Anwar di India Today Conclave. Bukti Anwar menipu kononnya tidak hadir ke India Today Conclave kerana membantah Salman Rushdie...

Anwar sepatutnya berdebat dengan Najib di dewan rakyat dalam isu politik tetapi meninggalkan dewan untuk duduk bersama Salman Rushdie. Di Malaysia dia kata dia nak tentang kehadiran Salman....Peeerraahhh!!! 


MKP Ayat Sempoi : Anwar Ibrahim nie suka pembohong,macam nie nak jadi PM ke 7.pi mampus la?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive