Tuesday, March 13

VIDEO SEKS BOLEH PECAH BELAHKAN KELUARGA?


Pelakon muda yang dikaitkan dengan kontroversi video bogel di beberapa laman blog, Melia Aimiellia (Melia) berkata pendedahan cerita mengenainya itu di muka hadapan sebuah tabloid pada Isnin telah menyebabkan hubungan keluarganya kini berpecah-belah.
Pelakon berusia 19 tahun itu berkata, dia tidak menduga kontroversi tersebut bukan sahaja menjejaskan periuk nasinya sebagai pelakon, malah turut memutuskan hubungan silaturahim di antara ibu bapanya dan sanak saudara yang lain.
“Saya akui kontroversi ini bukan sahaja mengaibkan, malah turut memporak-perandakan kehidupan saya sekeluarga. Bayangkanlah, apabila isu dibesarkan sehingga terpampang di muka hadapan akhbar semalam (Isnin), ibu bapa saya mula dihujani pelbagai panggilan dan kecaman daripada sanak saudara dan kenalan.



tapi bila sampai bab nie MKP puji pulak keluarga Anwar.Depa rilek aje macam benda nie tak pernah berlaku dalam sejarah keluarga mereka.Bagi sesiapa yang akan mengundi Anwar yang bakal bertanding di Sekitar Pulau Pinang,Hampa kena ingat sikit takkan nak bagi orang macam nie jadi PM kelak.Malu satu Dunia kerana video nie mencerminkan kita rakyat Malaysia......

MKP Ayat Sempoi : Aura Anwar kat Penang dah malap,terbaru dia mai Jelutong ramai yang dah boikot.  

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive