Tuesday, March 27

BRO ANWAR BERSIH MACAM MANGKUK HAYUN KENA SABUN CHINADOLL?



Bro Anwar b. Ibrahim (BABI) mendakwa pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat adalah jauh lebih "bersih" berbanding Barisan Nasional, namun beliau enggan mengupas beberapa pemborosan dan salah guna wang rakyat di negeri-negeri yang dikuasai pembangkang.Apa kejadah nie Pak Sheik dok pembohong dekat rakyat Selangor kata suci lagi bersih macam mangkuk hayun baru cuci.MKP nak habaq mai sat baru nie dah la dok ranjau bila ceramah kt Machang Bubuk pasal isu keluarga PM.Nie ada pulak dok pi kona dengan kote bengkok kt Negeri Orang pulak dah?

Dalam cubaan terbaru untuk meraih undi, Anwar sekali lagi menunding jari kepada Umno dan BN kepada segala permasalahan negara dan mendakwa pembangkang sudah bersedia untuk menawan Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.Mimpi ka Bro Anwar b, Ibrahim (BABI) nie.Terbaru kat Kedah DAP dok berebut kawasan pun tak boleh hang selesai , Jangan dok mimpi siang hari kot nak tawan Putrajaya.Negeri Kedah sekangkang China Doll pun masih lagi banyak masalah.

“Najib kata dia mahu ambil alih Selangor ... cerita apa ni? Dia nak ambil Selangor? Kita nak tawan Putrajaya!” katanya dihadapan kira-kira 5,000 hadirin, di Stadium Kuala Selangor semalam.....“Pemimpin PR di Selangor (dan) negeri-negeri kami bersih, bukan kotor, dan pemimpin kami bukan perompak,” dakwa Anwar.
Mimpi ka Bro Anwar Ibrahim nie terbaru banjir melanda kat Selangor satu Anjing MP dari Pakatan Haramjadah tak nampak muka nasib baiklah ada Kelab Putra 1Malaysia turun bawak tilam dan keperluan lain bagi dekat mangsa,Anwar Ibrahim kalau bagi tilam sah mesti bawak ChinaDoll main doggy......Tak pecaya tengok video terbarunya banyak aksi doggy banyak nak habaq mai.......MKP dah tengok video terbaru tue tapi tak boleh copy takut nanti ada tailo dari KEEEELLLLL naik angin pulak.Belum apa-apa dah riuh sekampung kata video tue dia yang punya almaklum Superstar......  

Bagaimanapun Bro Anwar b Ibrahim tidak mengulas dakwaan terbaru bahawa sekurang-kurang seorang Exco Kerajaan Selangor, Datuk Dr Hasan Ali membelanjakan RM300,000 untuk mengubah suai pejabat dan RM5000,000 untuk menganjur sebuah majlis.Pimpinan PKR hanya membuat pendedahan itu minggu lalu, selepas Hasan dipecat daripada Pas dan kini "menghentam" Anwar serta Pakatan Rakyat.

Perbelanjaan itu dipersetujui oleh Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim yang akur bahawa Hasan membelanjakan wang itu mengikut prosedur yang ditetapkan oleh kerajaan negeri pimpinan beliau.Selain isu itu, dua wakil rakyat PKR disiasat bersabit isu rasuah dalam industri pasir di Selangor manakala Yayasan Selangor ditegur oleh Sultan Sharafuddin Idris Shah kerana boros berbelanja untuk sambutan ulang tahun badan itu.

Dalam ceramahnya semalam, Anwar enggan mengupas isu-isu berkenaan, tetapi meluangkan ucapannya untuk membidas musuh politik utama beliau, Perdana Menteri Najib Razak.terbaru ,DS Najib melahirkan keyakinan BN semakin kuat dan bersedia untuk menawan semula Selangor.PM meminta pengundi untuk menolak kerajaan negeri kerana gagal menunaikan pelbagai janji serta terpalit dengan pemborosan dan salah guna wang.

Dalam pada itu, Khalid yang berkongsi pentas dengan Anwar memuji Ketua Pembangkang itu dan mendakwa hasil usaha beliau membolehkan kerajaan negeri memperolehi simpanan berjumlah RM1.9 bilion.Bro Anwar b Ibrahim adalah Penasihat Ekonomi Selangor dengan gaji RM1 dan rekodnya untuk menarik pelabur asing sering dipertikaikan sebelum ini.

MKP Ayat Sempoi :Bro Anwar b Ibrahim Jangan Dok Ranjau banyak sangat nanti parah akibatnya?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive