Wednesday, March 7

BADRUL AMIN PELAQ,GUNA KHALWAT MODAL CERAMAH?


Badrul Amin nie jenis PELAQ kalau orang Kedah kata,Mengunakan modal khlawatnya uuntuk ceramah di Gunong Keriang,Anak Bukit , Kedah.Semua dah terbukti dan nyata masih lagi nak pembohong dekat rakyat Kedah yang lanie tengah dok pening dan ragu-ragu dengan Ostad Zizan dan EXCO.Ramai ahli PAS Kedah yang menyokong MB bertekad jika isu ini tidak selesai akan ada protes dalam Parti tersebut.Berbalik kepada Badrul nie kira jenis muka tempek kulit BABI.Kalau yang baik dijaja tak pa la pulak nie kantoi tangkap BASAH.Badrul ingat nanti silap hari bulan hang pi sana kena baling dengan Teloq Kemaruk pasal hang pun jenis kemaruk dengan bini orang,sat Gie bini hang kt atas tue tomoi hang baru tau.

  

Sedar atau tidak, samada suka atau tidak Badrolamin telah berada dalam satu bilik dengan Watiwani, itu kata saksi dan suami kepada Watiwani. 

Samada sedar atau tidak Badrolamin telah memberi tazkirah kepada bini orang dalam keadaan mencurigakan dalam satu bilik yang sama jam 3 pagi.

Samada sedar atau tidak Watiwani sanggup membuat perjalanan sejauh 150km untuk mencari Badrolamin dibilik hotel Swiss Garden Kuantan.

Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh penyokong pakatan rakyat yang sering melakukan maksiat tanpa memikirkan azab Allah. jangan mudah tertipu dengan dajal-dajal yang menyerupai manusia.

MKP Ayat Sempoi : Jaga-jaga sat gie pi sana kontoi pulak dengan bini orang kt Kedah......almaklum kuliah 3pagi.......


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive