Thursday, March 8

BANGANG SUNGGUH PUAK PAS NIE?



Ketua Dewan Himpunan Penyokong Pas Perak, Beh Heng Ken dan Naibnya Richard Wong adalah berbangsa cina dan beragama Kristian yang tidak pernah percayakan Islam pun. Jika dia percaya bahawa Islam adalah Agama yang terbaik kenapa selama 2 tahun mereka didalam Dewan himpunan penyokong Pas tidak terlintas langsung untuk memeluk Agama Islam.

Kenapa pula apabila dihadapan penyokong cina mereka sedikit pun tidak berkata-kata tentang Islam, murninya Islam, Indahnya Islam. Itu menunjukkan mereka ini ada agenda jahat yang tersembunyi dan untuk memecahbelahkan umat Islam.

Siapa mereka untuk berkata mengenai Islam dihadapan orang Islam? Mereka hanya sekadar kafir harbi yang menolak Islam kenapa pula mereka dibenarkan berkata-kata mengenai Islam dihadapan orang Islam. Sebab itu dikatakan penyokong dan pemimpin Pas sudah jadi dungu.

Sumber-Sungai Rapat Online

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive