Saturday, March 10

KES VIDEO BOGEL LAGI?

Baru-baru ini timbul isu video bogel artis dan cerita tersebut hangat diperkatakan. Penyebaran video bogel yang dikatakan milik aktres muda Melia Aimiellia (Melia) di beberapa laman blog sebelum ini menyebabkan pelakon itu menanggung kesusahan apabila tawaran berlakon yang diperolehnya dibatalkan.

Melia atau nama sebenarnya Noor Melia Aimiellia Zaidi, 19, berkata dia sekeluarga juga turut berasa terganggu dengan persepsi buruk dan kecaman masyarakat ekoran fitnah berkenaan.

“Kesan daripada penyebaran video fitnah itu bukan sahaja mencemar nama dan reputasi saya sekeluarga, malah ia turut menjejaskan periuk nasi saya sebagai pelakon.

“Bayangkanlah, kini saya tidak mendapat sebarang tawaran kerana banyak syarikat produksi ragu-ragu dan takut untuk mengambil saya berlakon. Mereka risau jika drama lakonan saya akan digam atau tidak ditonton akibat tuduhan itu.

Sayangnya, Pak Sheik (anwar) tu tak macam ni. Biar pun dia kata pendedahan video seks yang dikaitkan dengan diri dia tu satu konspirasi, tapi tak de tindakan pun diambil.

Apa yang dia buat hanya setakat buat laporan Polis palsu dengan mengatakan dia tak kenal dengan orang yang mendedahkan video tersebut.

Kenapa dia tak ambik tindakan terhadap orang yang mendedahkan video tu? Kenapa dia tak nak saman Datuk Shazryl Eskay? Nampak sangat la dia takut dengan Kebenaran!!!

Macam mana nak jadi Perdana Menteri kalau maruah diri dan keluarga dia pun tak mampu dia nak pertahankan!!! Buat jahanam Negara boleh la!!!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive