Wednesday, October 1

VIDEO RAKAMAN KETUA Unit Amal PAS PUKUL Safwan Anang #MahasiswaPKR


Dah elok buku bertemu Ruas. Krisis dalam PAS dan PKR telah merebak hingga melibatkan Golongan Mahasiswa pulak. Umum tahu bahawa Mahasiswa sengal yang selalu membuat kacau ini adalah dari KEM PKR.

Anwar sekali lagi akan memperalatkan rakyat dan mahasiswa serta mahasiswi yang pendek akal berselindung di sebalik nama Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) untuk mencetuskan huru hara bersama sayap parti PKR iaitu AMK malah gerakan SMM dan BEBAS.

Jika dahulu mereka ini berdemo dan bergaduh sebagainya untuk mencemarkan nama baik Pemimpin Kerajaan Malaysia tapi kini telah beralih arah kepada KEM PAS pulak.


Siapa Perancangnya mungkin pembaca dapat membaca serta mengetahui dalang disebalik onar ini....

Kumpulan haram SMM ini lebih rela jual diri pada PKR demi duit upahan dan sanggup melakukan apa sahaja untuk pemimpin agung mereka iaitu Anwar Ibrahim.

Menurut maklumat yang diterima, SMM hanya popular dikalangan portal media pembangkang sahaja tetapi ditolak majoriti Mahasiswa seluruh Malaysia.

Sikap kurang ajar dan biadap mereka tidak wajar menjadi ikutan golongan muda hari ini.

Dan hari ini rakyat tahu bahawa agenda SMM hanya untuk menjadi platform pemimpin pelajar utk menyertai dunia politik bersama pembangkang semata-mata dan bukannya perjuangan untuk Mahasiswa.

Spesis Musang berbulu ayam tapi Mahasiswa bukan boleh diperkuda dan diperbodohkan balaci SMM dan sosialis PKR.

1 comment:

pisau said...

mana videonya? dalam kain mak ko ke admin?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive