Saturday, March 3

Farid Rizduan Berserah?

Takkan dah tarik "handbreak" baru nak up kali kedua ini yang MKP jumpa nie dalam tweet..

Sejak semalam ramai blogger yang mempertikaikan tindakan Farid Rizduan.Kalau ada masalah.., boleh je duduk semeja berdebat face to face, blogger-blogger elit pro kerajaan tu semua bukannya makan orang pun..

Dan jika betul Farid Redzuan mempertikaikan kerja blogger dan RTM, itu bermakna memang sengaja dia cari pasal lah.. tak nak cakap lebih sebab tak dengar benda ni dengan telinga sendiri..

So.., harap perkara ni dapat diselesaikan sebaik mungkin.. PRU dah nak dekat beb.., jangan dok buat gila cari gaduh sesama sendiri.. Takkan itu pun bangang sangat nak faham!!

Banyak isu puak Pakatan yang boleh kita layan.. MKP tengah "stim" belasah Badrulamin nih.., jangan matikan mood nak "berkarya"..

Nasihat patut diberikan kepada.., golongan bangsawan yang tak reti buat kerja tu sila duduk diam-diam..., biar golongan marhaen nak tolong kasi setel..


- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive